بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

شهادت


ما اومدیم میلاد فرخنده ی اختر تابناک آسمون، نقطه ی وصل روحانیت و بازار، حاج حسین ن. رو تبریک بگیم، دیدیم ای دل غافل، امسال تولد حاج آقا درست افتاده روی شهادت! به هر حال این هم از حکمت های خداست...

سلامتی علمای اسلام، صلوات!


دقیقاً پارسال همین موقع و به همین مناسبت نوشتم که معلوم نیست چرا یاهو تولد بعضی ها رو به من خبر می ده، اما بعضی ها رو نه. من شرمنده ی همه ی دوستان هستم که تولدها رو یادم میره. یعنی به خودم زحمت ندادم که یادداشت کنم، اینه که الآن هم هیچ تاریخی دستم نیست.


اینجا به عنوان یکی از سوژه های عقب افتاده نوشته "علت ازداواج نکردن"! اما یادم نیست قضیه اش چی بوده. ببخشید که مطلبی برای همچین موضوع جذابی ندارم.


ترم پیش که ارائه داشتم، فیلممون رو برداشتن. وقتی دانلود کردم، برام جالب بود اون تیریپ هایی که جلوی استاد اومدم. سه هفته دیگه دوباره ارائه دارم. ببینیم این دفعه چی می شه. خلاصه اگر فیلم ما هم دور و بر میدون انقلاب دراومد...!


من سرم شلوغه، شماها دیگه واسه چی حال آپ کردن ندارین؟!


نظرات 1 + ارسال نظر
ثاقب فرد 1388/04/03 ساعت 12:07

سلام احمد جان. من در ایران لیسانس حسابداری مالیاتی دارم . و فوق لیسانس برنامه ریزی رفاه. حوزه کاری ام و علاقه اصلی من به مالیات است. برای ادامه تحصیل چه پیشنهادهاای برام در المان دارید؟ ممنونم

ببین این می تونه کمک کنه؟
http://www.daad.de/deutschland/index.en.html
این سایت مرجع رسمی به زبان انگلیسی هستش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد