بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

مناظره


خدا را شکر می کنم که ایران به لحاظ جغرافیایی در مکانی و به لحاظ گردش اطلاعات در فضایی و به لحاظ اهمیت بین المللی در رتبه ایست که خبرهای داخلی آن لحظه به لحظه به گوش مردم جهان نمی رسد.

بر خودم می لرزم، اگر همسایگان، روزی از خانه ی ما با خبر شوند.


به همگی به خاطر رسیدن به این درجه از فرهنگ و اخلاق انتخاباتی تبریک می گم. راست می گن که ایرانی ها با فرهنگ ترین هستن...


نظرات 2 + ارسال نظر
امیرو 1388/03/14 ساعت 07:38

این حرف ها رو ول کن، تحلیل کن بینیم!

بذار پروژه رو فردا تحویل بدم...

حنان 1388/03/14 ساعت 09:44

الان چی گفتی؟! من که نفهمیدم داری مسخره می کنی؟‌تیکه میندازی؟ چی گفتی کلا؟

(من زنم رو می خوام :دی)

شماها زیاد اونجا فحش می شنوین، گوشتون به موعظه عادت نداره!

اون مسأله رو هم مطرح کردم، در کما تعجب استقبال شد! دیگه خودت برو پیگیری کن. به من چه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد