بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

کتابفروشی

سلام،

امروز رفتم کتابفروشی، یه دیکشنری آلمانی-انگلیسی خریدم، با یه کتاب آموزش گرامر زبان شیرین آلمانی! کلاً وقتی در زبان آلمانی به قسمت گرامر برسید، این شیرینی رو درک می کنین و به هر هدفی هم که از یادگیری آلمانی داشته باشین، شک می کنین...

این فروشگاهی که امروز رفتم، یکی از شعبات کتابفروشی های زنجیره ای Thalia بود. اولین تفاوتی که با کتابفروشی های خودمون تو تهران داشت، وسعت فروشگاه بود. (الآن حمید داره چپ چپ نگاه می کنه...) کتابها طبقه بندی شدن. یه قسمت هم بود که کامپیوترهای خاصی با هدفون گذاشته بودن که نمی دونم چی کار کنن. حالا یه بار سرفرصت می رم امتحان می کنم، براتون تعریف می کنم. کتابهای حراجی هم داشت، به قیمت خیلی ارزون، در حد مفت. یه نگاه انداختم بهشون، چیزای عجیبی مثل آموزش Java هم بود. خلاصه،،، رفتم طبقه بالا، دستگاه قهوه و فنجونای تمیز گذاشته بودن، که هر کی می خواد بریزه واسه خودش. مبل های گردی هم همه جای فروشگاه چیده بودن که ملت بشینن و با کتابها حال کنن... متأسفانه وقت نداشتم، مگر نه بیشتر می موندم. آهان راستی چند جا هم کامپیوتر گذاشته بودن که مشتری ها خودشون سایت اینترنتی فروشگاه رو بگردن و کتاب دلخواهشونو پیدا کنن.

آخ راستی به کل یادم رفته بود... نماز و روزه هاتون قبول باشه، منم حتماً دعا کنین. ممنون.

نظرات 3 + ارسال نظر

اشک ِ آن شب... می‌دونی احمد... اون روز و شب رو شاید تا عمر دارم فراموش نکنم... اتفاقات ِ زیادی رخ داد...

حتماً... منم همین طور

امیرو 1386/07/01 ساعت 05:51

سلام
چطوری ؟

پس اینطور ! خارجه دیگه ! مردشور این مملکت ...می رو ببرن که اگه وضعش درست بود همه نمی ذاشتن برن !!
سلمانم رفت !! همین !

بابا چرا فحش می دی؟! اینجا خانواده زندگی می کنن...

حمید 1386/07/01 ساعت 17:18

حالا این همه کلاس آلمانی میری، غیر از آن ۲ کلمه ی معروف، جدید چی یاد گرفتی ؟! امروز تو سایت دانشکده ذکر خیرت بود، منم به بچه ها آن ۲ کلمه ی معروف آلمانی را یاد دادم تا در جریان باشن !

التماس دعا !

دستت درد نکنه. مطمئنم که نمی ذاری یاد من فراموش بشه. بالاخره تو هم روش خودتو برای این کار داری!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد