بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

قایم باشک با مامان

سلام،

اولاً که تشکر می کنم بابت کامنت هایی که می ذارین.

ثانیاً کسی ایده ای نداره، وقتی مادر آدم به روابط پسرش مشکوک میشه، باید چی کار کنیم؟! امروز مادرم به طور اتفاقی سه تا اسم دختر رو پیدا کرده و از من توضیح می خواد. حالا خوبه سه تا شده، اگه یکی بود که بدتر بود... فعلا جهت حفظ امنیت خودم و خوانندگان، نپرسید چه اسمی و به چه صورتی.

آهان راستی. امروز رفتم مؤسسه گوته، تست زبان آلمانی دادم. مدیر مؤسسه شخصاً منو تحویل گرفت، اساسی! کلی با آلمانی حرف زدنم حال کرد. تست کتبی هم یک ساعت طول کشید. نتیجه خیلی خوب بود. باید برم کلاس بی۲. (چرا اینجا نمی شه لاتین تایپ کرد؟!) به زبان ساده یعنی اینکه ۶تا کلاس دارن، من باید برم کلاس چهارم. خوبه دیگه، نه؟ من که راضی ام. همین فردا هم می رم همین کلاس به طور آزمایش شرکت می کنم، تا ۱۰روز دیگه که سری جدید همین دوره شروع بشه.

در راستای همون مشکلی که در ابتدا عرض کردم، وقت نوشتنم تنگه و وقت فکر کردنم تنگ تر! برای پسری به سن من خجالت داره، نه؟!

راستی کسی نفهمید چرا پست آخر من رفته قبل از پست یکی مونده به آخر؟ می ترسم این مشکل بعدا هم تکرار بشه...

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید 1386/06/30 ساعت 02:11

مهندس برای عوض کردن زبان ( نوشتن حروف انگلیسی ) از alt + shift استفاده کن ! ممکنه لازم باشه ۲ بار این کار را بکنی ! Editor بلاگ اسکای تغییر زبان نداره ! کلاً به نظر من بلاگ اسکای از پرشین بلاگ بهتره ! اما هیچی بلاگفا نمیشه !

راست گفتی، دو بار زدم درست شد

واقعا معلوم نیست چی کار کردی دوباره که اینطور شک همه رو برانگیختوندی! D:

مریم 1386/07/01 ساعت 15:33

هیس!اسمارو به خودم بگو.سه سوت حله...

خنگ! خب وقتی هی آن می شی، بعدش آف می شی، خب اسمتو می بینه دیگه. جالبه هر سه تاتون سعی دارین خودتو اینجا تابلو کنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد