بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

مربی آسیا

سلام، خوبین؟

 

این دفعه زیادی طول کشید تا آپ کردم. اما شما را به خدا اینقدر نگران من نباشید!

 

در انتخاب بهترین های سال ۲۰۰۷ فوتبال آسیا، خبری از ایرانی ها نبود. البته امسال، طبیعی هم بود. اما نکته جالب اینجا بود که یک مربی ایرانی کاندیدای عنوان مربی سال آسیا شده بود. حالا بگو کی؟ هان؟ نه.

امیر قلعه نویی!! باورت می شه؟ اولاً که شلوغ نکن، من خودم هم استقلالی بودم، اون قهرمانی هم مال سال قبل بود. ثانیا امیرخان امسال فقط مربی تیم ملی بود. من هر چی فکر کردم نفهمیدم تیم ملی چه کار خاصی در جام ملت های آسیا انجام داد. باعث خجالت ِ هیئت داورانِ این جایزه است که ایشون رو با یکی مثل مربی عراق مقایسه کردن.

 

یه چند روز که نمی نویسم، یادم میره چه چیزهایی می خواستم بگم.

 

می بینم که امسال هم این تاریخ ۱۶آذر به سنگ خورده! یعنی افتاده جمعه. پارسال هم پنجشنبه بود، سال قبلش هم به بهانه آلودگی هوا(!) تعطیل شد. عجب شانسی. البته در اصل قضیه فرقی نمی کنه... حیف که امسال تهران نیستم.

 

عجب خبری: نشر ثالث در تهران پلمپ شد! خوب شد این کتاب شاملو رو زودتر برای من خریدن. نمی دونستم اینقدر خفن شدم. الآن من کتاب های ممنوعه با خودم حمل می کنم!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سورنا 1386/09/13 ساعت 11:20 http://pixi.blogsky.com

جالبه. یعنی هنوز به قافلگیر شدن عادت نکردی
من که اگه هر روز قافلگیر نشم افسردگی می گیرم

*غافلگیر دیگه؟!

بله خب، من هم نگفتم چیز بدی ِ، جزئی از زندگی ِ.

سلام
وبلاگ زیبایی دارید.
یه سری هم به بلاگ من بزنید.
ممنونم.

امیرو 1386/09/13 ساعت 16:14

سلام

ممنون از عکسا !

امروز تو دانشگاه ما 13 آذر گرفته بودن ......

سلام،
قربون شما،
پارسال هم خود 16آذر نبود تو دانشگاه شما. من هم پارسال اومدم اونجا، یادش بخیر...

حنان 1386/09/13 ساعت 20:50

سلام

قافلگیر شدم!
مگه ۱۶ آزر روزه؟؟؟؟
من تا هالا فکر می کردم اصم یه خیابونه!!!

ایول. روحم شاد شد...

حمید 1386/09/13 ساعت 22:34

امسال برای اولین بار؛ آیین نامه ی انتخاب بهترین ها در آسیا تغییر کرد و مهمترین( و تنها) دلیل کاندید شدن آدم کم عقلی مثل قلعه نوعی در این لیست همین مورد است.

سالهای گذشته رقابت برای بهترین مربی آسیا بین مربیان تیم های آسیایی بود، اما با تغییر آیین نامه امسال رقابت بین مربیان آسیایی تیم های آسیایی بود. اگر دقت کنی از بین ۸ مربی که تیمشان در جام ملت ها به جمع ۸ تیم برتر راه یافتند، فقط قلعه نوعی و مربی ازبکستان اهل آسیا بودند و بقیه غیر اسیایی بودند. ( مربی کره، هلندی بود، مربی ژاپن فکر کنم برزیلی بود، مربی عراق همشهری شما بوده !، و ... ) بنابراین قلعه نوعی با مربی عراق مقایسه نشده !

اصولاً زیاد میشه در مورد نوشته هات نظر داد ! اما از این کار اجتناب می کنم !

سلام.
مرسی از اطلاعات جالبت. از کجا آوردی؟ راستی مربی عراق برزیلی بود.
تو رو به خدا اجتناب نکن. همه دارن اجتناب می کنن. خب اگه من هیچی حالیم نیست، بگین. چرا رودربایستی می کنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد