بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

فوندامنتالیسموس!

سلام.

 

عنوان پست همون معادل بنیادگرایی یا اصولگرایی ِ. تونستین بخونین؟

 

اول اینو بگم، بعد اونو!

این داستان «از کجا آورده ای؟» در اینجا هم مطرح ِ، یا «حقوق های چند میلیونی» یا برخورد با ثروت اندوزان ِ مستکبر! کلاً ایجاد نفرت از مرفهین در میان طبقه ضعیف و متوسط جامعه، به نظر من بدترین روش از بین بردن اختلاف طبقاتی و البته بهترین روش برای هفته های منتهی به انتخاب است.

 

بدیش اینه که اینجا نرفتن سراغ آدم های پولدار. رفتن پاچه ی مدیران شرکت های بزرگ رو گرفتن! آخه حقوق مدیر یک شرکت خصوصی چه ربطی به صدراعظم داره که روز دوشنبه خواستار تعیین سقف حقوق برای مدیران شده؟ اینجا جزو معدود کشورهای صنعتی ِ که حداقل حقوق ندارن، اونوقت می خوان حداکثر حقوق بذارن.

 

قبول دارم که زیاد می گیرن، ولی می گن همین الآن هم بهترین مدیرها به سرعت جذب آمریکا می شن، چون اونجا بیشتر بهشون حقوق می دن.

برای مثال:(خوبیش هم اینه که اینجا همه درآمد هدیگه رو می دونن.) مدیرعامل بزرگترین بانک آلمان سالانه ۱۳.۶ میلیون یورو می گیره، می شه ماهیانه بیش از ۱.۱ میلیون یورو. به پول امروز، میشه بیش از یک و نیم میلیارد تومن، ماهانه!!! یه رقم بالاتر هم بود، اما من باور نکردم. این یکی رو چون اخبار گفت، میشه قبول کرد.

 

بگذریم، پول چیه؟ چرک کف دست...

بریم سر موضوع اصلی.

 

قبل از اینکه بشینم به نوشتن، داشتم یه برنامه مستند می دیدم، با عنوان «بنیادگرایی». از بنیادگرایی مسیحی ها که چیزی نمونده، قربونشون برم... این برنامه هم یکراست رفت سراغ یهودیان و مسلمانان.

این یهودی های بنیادگرا بدجوری به اورشلیم و ظهور منجی اعتقاد دارن ها! می گن سپاه ایران به فرماندهی روسیه(!) به دست خود خدا نابود خواهد شد تا منجی حساب بقیه رو برسه! می گن این رو خدا در تورات وعده داده.

از اونطرف هم بنیادگراهای مسلمون مثل بن لادن رو معرفی کرد که خودتون می شناسین دیگه...

 

اما قسمت یهودی ها برای من جالب تر بود، چون تقریباً هیچ شناختی نداشتم. مثلاً می گن آریل شارون (ما هم کم بهش فحش ندادیم) رو خداوند مجازات کرد، چون می خواست به فلسطینیها اجازه بده که کشور اسلامی تأسیس کنن. به همین ترتیب، اقدامات حکومت فعلی رو هم عمراً قبول ندارن! یا مثلاً اینکه علت نزدیک شدن پوتین به ایران اینه که پوتین، کشور اسرائیل را به ایران تحویل خواهد داد و درعوض، ارتش ایران در جناح ارتش روس به جنگ منجی خواهد رفت! (الله اکبر)

 

حالا فکر نکنین که این حرفا خطرناک نیست و باد هواست و ... تعجب گزارشگر هم از گردهمایی بسیار بزرگ این جناح در تگزاس بود که با حضور و حمایت مقامات حزب حاکم آمریکا (گرچه من به اون یکی حزب هم اعتماد ندارم) برگزار شد. نامه ی محبت آمیز جرج بوش هم در اونجا توسط یک فرستاده قرائت شد و فرستاده هم جنگ و نابودی قریب الوقوع ایران را وعده داد و حضار از شدت خوشحالی و شوق، اشک ریختند!

 

حالا برید یه فکری بکنین...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید 1386/09/15 ساعت 16:17

( در ادامه ی نظر پست قبلی ) : منظورم این نبود ! علت اجتناب را به صورت خصوصی عرض خواهم کرد !!! مربی عراق برزیلی بود، راست میگی ! اشتباه کردم ! !

حالا این قضیه رو که تعریف کردی، تو پست بعدی توضیح می دم تا اذهان عمومی روشن بشه.

من روزشماری می کنم تا خدمت برسم،،،

چاقو 1386/09/15 ساعت 19:57

منم یه تیکه‌هایی از یه فیلم مستند درباره یهودی‌های افراطی دیدم. آدم‌های عجیبی اند. تو سرزمین مقدس (!) لب مرز خونه درست کرده بودن و کارشون این بود که با تفنگ مسلمونای اون ور مرزو بزنن!! از دست دولت اسرائیل هم خیلی شاکی بودن.

حالا یه چیز بی‌ریط: من اون فونته رو یه چیزی گفتم تا یه کم اذیتت کنم تو هم پیشو نگرفتی!! بابا جون شوخی کردم. ایمیلتو برام بذار برات بفرستم. این ایمیلی که من دارم شاید قدیمی باشه.

همون چیز بی ربط از همه مهمتره!
به همون ایمیل قدیمی بزن، چون هر روز چک می کنم.

کی گفته از بنیادگرایی ِ مسیحی‌ها چیزی نمونده؟! خوب هم مونده. از بنیادگراهای ِ یهودی هم بدترن، چون نفوذ ِ بیش‌تری دارن. یه نمونه‌ش صهیونیست‌های ِ مسیحی‌اند که جناب ِ دیک چنی تعلق ِ خاطر ِ عجیبی ِ به‌شون داره.

ااااِ! من فقط این آلمانی ها رو دیده بودم، فکر کردم...

خدا حفظشون کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد