بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

خبر خوش!

سلام.

 

ها، خبر خوش چیه؟

نه، نگران نباشین، من حالم خوبه،،، هنوز ازدواج نکردم.

پس چیه؟ بگو دیگه مُردیم.

ارزش این خبر صدها بار بیشتر از همه اونای دیگه س، اصلاً گور بابای همه اون ۲۵۰۰سال و ۱۰هزار سال و... :

مشکل من در تسویه حساب با دانشگاه حل شده و عن قریب از پلی تکنیک فارغ میشم.

دقیقاً هزمان با مخابره این خبر از ستاد فرماندهی نیروهای تهران، لیست نمرات درخشان اینجانب که حاصل ۴سال تلاش در راه آزادی و عدالت و انتخابات و هر چیزی به جز درس بود، به دستم رسید.

آفرین بر این جوانان ایرانی که دارن دانشمند هم می شن(!) حالا شما قضاوت کنین، با حضور چنین جوانان برومندی، آیا نیازی به حضور فیزیکی من در تهران هست؟

 

دکتر رمضانی در کلاس تحلیل سیستم ها (قربونش برم، هر چیزی درس می داد به جز تحلیل سیستم ها) می گفت:

آدم وقتی لیسانس می گیره، فکر می کنه خیلی حالیشه. وقتی فوق بگیره شک می کنه که انگار بعضی چیزها رو بلد نیست. وقتی دکتری می گیره می فهمه که هیچی بلد نیست.

 

با این تعریف، بنده از همین الآن احساس خوش دکتر بودن رو دارم. چون وقتی به لیست درس ها نگاه می کنم، نه که بگم اسمش هم یادم نمیاد، ولی مثلاً اگه امتحان بدم، به طور قطع ۱۳۰واحد از ۱۴۰واحد رو نمی تونم پاس کنم.(اون ۱۰واحد رو هم گذاشتم برای پروژه پایانی، کارگاه ها، و البته آزمایشگاه ها که در این مورد آخر باید با کمک دوستان کتابی در زمینه روش های تقلب در پایان ترم هر نوع آزمایشگاه نوشته شود، چراغی باشد پیش پای آیندگان!)

 

امشب چیز خاصی ندارم که عرض کنم، صرفاً از روی رودربایستی با شما آپ کردم.

 

راستی با تأخیر زیاد، روز دانشجو مبارک!

بر همه ی دوستانی که دارن آخرین واحدها رو پاس می کنن. و وقتی میان دانشگاه و هیچ آشنایی رو نمی بینن، به خودشون فحش می دن که چرا این چهار تا درس لعنتی رو قبلاً برنداشتن.

بر دوستانی که دارن توپ می خونن تا دوباره دانشجو بشن و به زور خودشون رو در این هَچَل بندازن.

بر پزشکان مظلوم که راهشون درازتر از ما بود و الآن دارن به مهندس ها فحش میدن که ۴ساله خلاص می شن...

بر هنری ها که در میانه های راه هستن و احتمالاً امسال هم مثل پارسال از شلوغی های روز دانشجو مطلع نشدن.(خداییش امسال هم؟ بابا تو آبروی سیاسی این خاندان رو به باد دادی!)

و بالاخره بر گروه جدید (و در حال رشد لگاریتمی) دوستان که برای تحصیل علم به دیار کفر و مخصوصاً سرزمین شیطان بزرگ رفتن.

 

نظرات 9 + ارسال نظر

سلام
آرزوی موفقیت می کنم برا ی شما موفق و سربلند باشین

متشکرم

sh.kh 1386/09/20 ساعت 03:00 http://khodaam.persianblog.ir

Midoonam che process tolanie vaghan mobarak bashe

مرسی. ولی به جا نیاوردم، کاش بهتر معرفی می کردی.

امیرو 1386/09/20 ساعت 09:24

سلام عزیزم مبارکه ! پس بلخره این حنان یه کارایی کرد !

اینقده کارش درس شده ! از خودش بپرس از چه جهت !!

آقا ما همه جوره مصداق این حرفای شوماییم ! از اون ور ۳ واحد آز و یه واجد کارگاه داریم که پدرمونو در آورده از اون طرف به خودمون فش می دیم که چرا این آزا و فیزیک ۲ رو زودتر برنداشتیم !! گرچه اینجا همیشه ظزفیت کمه ! تا ترم آخر نشی بهت نمیرسه !!

الآنم دارم میرم آخرین گزارش آخرین آزمایشگاه رو در ترم آخر بنویسم و بدم !‌ این روش ها رو زودتر کتاب کن که جزو پزفروش ترین ها میشه !!

میگم پاشو باهم بریم دیار شیطان بزرگ !! سلمان تنهاس !!‌ ...

بابا حنان همش داره یه کارایی برای من می کنه، کسی خبر نداره. حالا برای تو جدیداً چی کار کرده.

می ترسم نتونیم برای کتابمون مجوز بگیریم!

اصلاً من که فقط به خاطر سلمان می خوام برم...

امیرو 1386/09/20 ساعت 13:31

واسه من ؟ واسه خودش بابا !! بله ....

امروز دانشکده تطیل بوده پاشده رفته واسه کار شوما ، اما نشده ! نمدونم قیر نبوده ، غلطک نداشتن چی بوده نمی دونم !! بیا دیدی خبر دارم ! از تو هم بیشتر .... میگی نه ؟

حالا ایشالا به 5 شنبه میرسه !!!!!!

امروز نیدونی چه خبر بود ؟ تموم صحن دانشکده نشسته بودن رو زیمین !!

نه، تو هم خودت رو ناراحت نکن. ایشالا که برای خودش هم خبری نیست.

آخ آخ می دونم به خاطر من خیلی زحمت کشیده. یاد بگیر!

چه خبر بود؟

حنان 1386/09/20 ساعت 14:52

سلام

می بینم که کلاغه برات خبر میاره!!!

خوب خوبه! من می خواستم برات میل بزنم بگم احتمالا به ۵ شنبه نمیرسه! فکر کنم دیگه کارم راحت باشه به امیرو میگم خودش به همه میگه :دی

البته اخبار رو غلط غولوط میگه!‌مثلا می بینه که بعد از یه هفته دانشگاه هنوز کارا رو حاضر نکرده ها! (امروز دکتر نبوده امضا کنه!) بهشم گفتم فردا دارم میرم کارخونه و نمی رسم برم دانشگاه (گفتم؟) ولی بازم دلت رو خوش کرده!!!

یا مثلا میگه خبریه!!! ولی خبری نیست که!‌ چرت میگه :دی

مدارکت رو دادم محسن رجبی فردا بره ببینه حاضر شده یا نه!‌ولی بعیده! (مدارکت یعنی چندتا کپی و یه کارنامه و یه کارت دانشجویی پـــــــــــــــــــــــانـــــــــــــــــــــــــــچ شده)

سوراخت کردن اخوی :دی

ای واااااای! همین الآن برات دوباره ایمیل زدم. جوابمو گرفتم، نخونده پاکش کن.

می دونم که خبری نیست.

ای وای از این دانشگاه...

امیرو 1386/09/20 ساعت 18:59

سلام

اصلا هم نگف می خواد بره کارخونه !! میگم خبریه !! کارخونه دار شده !!

منو باش گیر اینا افتادم....

چاقو 1386/09/20 ساعت 19:39

در مورد نکته‌ی آخری، منظورت رشد نمایی نیست؟! آخه رشد لگاریتمی که خیلی کنده!!
فکر کنم حق داشتی بگی که ۱۳۰ واحد و اینا، این که ریاضی ۱ بود!!

آها، راستی مبارکه!!

آره همون که می گی. عجب سوتی ای پسر! یعنی فقط تو متوجه شدی؟!

سلام حاج احمدو! چطوری؟ ۲۰ آذر مبارک!

سلام.
بیست آذر هم وارد اعیاد شده؟ یادش بخیر...

امیرو 1386/09/21 ساعت 11:40

بابا این بلاگ منو بخون منظور از 20 آذر رو می فهمی !!

یه مدت میگن آپ کن حالا که آپ کردم یه نظرم ندارم !!! دریغ از یه دونه !!! فکر کردم الان با انبود نظرات مواجه میشم !!

ببخشید، من فکر کردم تا زمان کنکور دیگه آپ نمی کنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد