بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

پست قبلی و پست خیلی وقت پیش ها

سلام دوستان.

 

پست قبلی رو که نوشتم، دچار ناامیدی شدم. به این نتیجه رسیدم که استعداد نویسندگی ندارم. در حالی که قبلاً توقع زیادی از خودم داشتم. یه بار داشتم دفترهای خاطراتم (بیشترش سررسید ِ) رو جمع و جور می کردم، دیدم ماشالا چقدر تو زندگیم و ِر زدم! گفتم حتماً باید یه روزی اینا رو منتشر کنم!

پست قبلی رو صد بار ویرایش کردم. آخرش هم به دلم ننشست، خواستم کلاً پاکش کنم، دیدم حرف دلم رو بزنم، بهتر از اینه که نزنم.

 

یادم رفت بگم که پنجشنبه رفته بودم دندونپزشکی و دندون عقلم رو کشیدم. این چهارمی و آخریش بود. از سه تای قبلی هم سخت تر بود. تا دیروز بعد از ظهر داشتم مسکن و آنتی بیوتیک می خوردم. هر دو هم اجباری بود. تازه امروز یه نفسی کشیدم و یک روزه که بوی گند خون رو تو دهنم حس نمی کنم.

پارسال هم که بلاگ داشتم، ۲تا دندون عقل رو کشیدم. یادتونه؟

 

یه چیز دیگه هم در مورد پست قبلی بگم و بریم لالا! کلاً از اون بحث های دامنه دار بود. می شه کلی در مورد ابعاد مختلفش صحبت کرد. سعی می کنم به فراخور شرایط، باز هم بنویسم.

 

راستی یه چیزی هم بگم دور هم بخندیم. یه کامنت جدید دیدم، تو اون پستی که عکس مامان و بابا رو گذاشته بودم. (البته پاکش کردم، چون هیچ اعتقادی به آزادی بیان ندارم!!) نوشته بود که شأن پدر و مادر بالاتر از اونیه که عکسشونو در فضای وب قرار بدیم!

البته از ابعاد مختلف می شه بررسی کرد. مثلاً اگر این دوستمون درست بگه، عکس خیلی ها اصولاً نباید در اینترنت قرار بگیره، چون بسیاری از بزرگسالان صاحب فرزند هستند. پس فقط میشه عکس بچه ها رو در فضای وب قرار داد! همینو پیشنهاد بدیم، ممکنه وزارت ارتباطات خودمون هم استقبال کنه!

این دوستمون آدرس وبلاگش رو (به شیوه بسیار وحشتناک و اشتباه) هم داده بود. برای اینکه غیبت نشه، آدرسشو بهتون نمی دم! رفتم سر زدم، دلم سوخت برای وضعیت روانیش...

 

راستش دیروقته، من هم خوابم میاد. فعلاً شب به خیر. دعا کنین زودتر کاروبار ما ردیف بشه...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
sh.kh 1386/09/27 ساعت 02:26 http://khodaam.persianblog.ir

Benazare man har ki minevise hadaghal ye kocholo estedad dare! Age estedad nadasht shojaat nadasht..Darbare harfe mardom ham: NEveshtan mahdodiat nadare, khondanam..Age kesi alaghie be neveshtehatoon nadare nakhone!!!

به خودم امیدوار شدم.

اون که صدالبته، من هم فقط برای خندیدن تعریف کردم.

حمید 1386/09/30 ساعت 20:57

قاعدتاْ مصرف آنتی بیوتیک را باید ادامه بدهی ( گفته بودی تا دیروز آنتی بیوتیک می خوردی‌) ! مصرف آنتی بیوتیک بین ۸ تا ۱۰ روز باید ادامه پیدا کند، در غیر اینصورت نه تنها فواید خود که همانا متوفق کردن فعالیت برخی میکرو ارگانیسم ها است را نخواهد داشت بلکه موجب اختلال در فعالیت های مهمی در بدن می شود که تکرار آن بسیار مضر است !

لا اقل پزشک ها در ایران بر عقیده استوار هستند ! متاسفانه تو ایران که اصول مصرف آنتی بیوتیک رعایت نمی شه ! و با آن مثل مسکن برخورد می شه ! حال آن که مصرف آنتی بیوتیک باید بسیار منظم باشد !

( سعی مس کنم هر چند وقت یک بار یک نظر بدم که ما را یادت نره ! حالا شده بی ربط هم بگم، ایراد نداره !!!‌)

البته این دستور دکتر بود. اصلاً بسته ای که برای من تجویز کرده بود، 10 تا قرص بود که باید 8ساعت یک بار منظم می خوردم، که خوردم.

این جوری از راه دور نمی شه قضاوت کرد. مثلاً ممکنه اصلاً قرص من با اون قرصی که تو می شناسی فرق کنه. اسمش مگاسیلین بود. با یه عددی که یادم رفته...

ولش کن. من هم برای اینکه منو فراموش نکنی، یه سؤال ازت دارم که میل می کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد