بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

خبر خوش!

راهو باز کن، من اومدم، خبر دارم، خبر! (مدرسه ی موش ها یادتونه؟ آهای، آهای خبر...)

 

آقا حدس بزن چی کار کردم. یه کار کردم کارستون! خیلی خب. نه، هان؟ نه بابا مگه دیوونه ام که برم...؟ لااله الله. آخه چرا تو همش تو این فکرایی؟!

 

عرضم به خدمتتون که امتحان زبان آلمانی رو قبول شدم یا به تعبیر بهتر، نمره لازم رو آوردم. حتی نمره ام بهتر از اونی شده که لازم بود. واسه همین ذوق زده شدم، فکر نمی کردم به این خوبی بشه...

تعریف کرده بودم که مثل تافل، که معرّف حضورتون هست، ۴بخش داره(درک مطلب و گفتاری و...). تو هر بخش یا رد میشی، یا قبول میشی. اگر قبول بشی، می تونی سطح ۳، ۴، یا ۵ رو بیاری(۵ بهترینه). برای ورود به بیشتر دانشگاه ها، باید در هر ۴بخش، سطح قبولی ۴ رو بیاری. البته اگه تو یکی دو قسمت هم ۳ بیاری، جای چونه زدن با دانشگاه وجود داره.

من کلاً دوتا ۴ و دوتا ۵ آوردم، هوراااا....

 

راستش یه دلیل ذوق زدگی من این بود که از تهران همش خبرای بد می رسید، کارم همه جوره گره خورده. همین بود که یه بهانه ای برای خوشحالی پیدا کردم.

همین. تموم شد.

 

اینجا بدجوری حال و هوای کریسمس داره. مردم هم حسابی جوزده، ریختن تو خیابونا. کلاً همه چی یه ربطی به سال نو داره، لباس، خوراکی...

گفتم شماها هم یه چشمه ببینین، یه وقت ندیده از دنیا نرین!

 

سعی می کنم بازم براتون از عکسای این روزها بذارم... قشنگه.

نظرات 4 + ارسال نظر
sh.kh 1386/10/01 ساعت 05:07 http://khodaam.persianblog.ir

Vay midonam emtehanesh chetorie, khahare man parsal emtehan dad v ghabool shod, vay kheyli mobarake, jedi khoshhal shodam..Doost dari baham jigh bezanim???

جیغ نه. اینجا همه خوابن...

امیرو 1386/10/01 ساعت 07:16

سلام

میبینی که اومدم ! خواستم تبریک بگم بابا . زودی بر می گردم !

دستت درد نکنه.
ای تموم بشه این کنکور لعنتی!

حنان 1386/10/01 ساعت 14:06

سلام

آفرین آفرین!‌هزار و سیصد آفرین...

(من که می دونستم البته :دی)

ها، تو از کجا می دونستی؟

sh.kh 1386/10/03 ساعت 00:59 http://khodaam.persianblog.ir

Na man vaghti online misham webloghaye berooz shode ro ke list shode to Blogsky, Blogfa, Persianblog ro mikhonam, albate baraye hame comment nemizaram :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد