بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

کنکوری ها بیدار شین، صبح شده

سلام.

 

قبل از همه چیز باید بگم که به سلامتی، فردا (یعنی الآن که شما اینو می خونین) اولین روز برگزاری کنکور ارشد ِ و تا شنبه هم ادامه داره. دوستان من هم از همین صبح چهارشنبه تا صبح شنبه مشغول خواهند بود.

(امروز یه سری اس ام اس فرستادم که روحیه بدم، اما فقط یکیشون جواب داد، انگار هیچ کدوم نرسید!)

 

ایشالا که همه تون قبول شید!

منو که خدا قبول نداره، لااقل شماها دعا کنید که دوستای من موفق بشن...

 

(ضمناً برای اینکه دوستان کنکوری ناامید نشن، خاطرات خودم از کنکور پارسال رو فعلاً مسکوت میذارم!)

 

عرضم به خدمتتون که داشتم خبر رأی دادن مجلس شورای اسلامی به کلیات بودجه سال ۸۷ رو می خوندم، متوجه شدم که در جلسه رأی گیری فقط ۱۹۷نماینده محترم حضور داشتن، بنابراین ۹۳نماینده محترم دیگه کارهای واجب دیگه ای داشتن...

این نشون میده که رسیدگی به بودجه مملکت از چه جایگاه والایی نزد نمایندگان محترم مردم برخورداره!

 

در ادامه تبلیغات بنده ی غرب زده از ویکی پدیا، به این خبر هم توجه کنید:

از اواسط آوریل(یعنی دو ماه دیگه) یک دائرة المعارف جدید(و البته مجانی!) در دنیای مجازی متولد خواهد شد.

اولین شماره فرهنگ Brockhaus در سال ۱۷۹۶ منتشر شده و تاکنون ۲۰بار تجدید نظر کلی شده. یعنی این فرهنگ تا الآن چاپی بوده. آخرین چاپ اون هم ۳۰-جلدی بوده.

حالا مدیران مؤسسه به این نتیجه رسیدن که هیچ کس پول این همه کاغذ رو نمی ده و در دنیای جدید، باید فکری جدید کرد.

 

ناشران این فرهنگ تنها یک شانس در رقابت با ویکی پدیا برای خود قائل هستند:

ویکی پدیا توسط داوطلبان نگارش و ویرایش می شه، اما فرهنگ بروک هاوس توسط ویرایشگران حرفه ای.

 

من که شانسی برای اینها نمی بینم. از طرفی اطلاعات ویکی پدیا با وجود هرکی-هرکی بودنش، همیشه به روزه، از طرف دیگه بروک هاوس فقط به درد آلمانی زبان ها می خوره، یعنی مثلاً ۱۰۰میلیون نفر در سراسر جهان. تازه هزینه دستمزد ویرایشگران رو هم به مشکلات بروک هاوس اضافه کنید.

به نظر من که این رقابت ارزش امتحان کردن هم نداره. باختی داداش!!

 

فعلاً من حواسم پرت کنکوری ها شده، نمی خوام بیشتر از این بنویسم. اما برای پست های بعدی یه چیزهای جالبی در مورد فساد مالی در آلمان و همچنین شلوار جین(!) جمع کردم که براتون تعریف می کنم...

(بله خب، البته از ویکی پدیا هم به بهانه های مختلف تقدیر و تشکر خواهم کرد!)

 

نظرات 4 + ارسال نظر

ایمان کنکور داده من می دونم ولی تلفنش خاموشه تو اگه فهمیدی چیکار کرده افشاگری کن خب؟

والا با تلفن خاموش، جواب اس ام اس رو داد!

الآن هم یه آف گذاشته. اما نگفته که چی کار کرده. من چیزی نمی دونم که افشاگری کنم، فقط می دونم که استعدادش از من خیلی بیشتر بود...

مرسی احمد! نتونستم جوابتو بدم ولی واقعاْ خوشحالم کردی!

خواهش دارم. ایشالا که امتحانو خوب دادی.

حالا برین صفا! خوش بگذره.

امیرو 1386/12/01 ساعت 16:36

سلام

خوبی ؟ بابت اس ام اس ممنونم ! جواب دادم نمی دونم رسید یا نه اما این طرف که می گف نمی رسه !! البته چند بار زدم نمی دونم اومد یا نه ! به هر حال ممنونتم ! برام دعا کن

نرسید برادر! در هر صورت ما شما رو قبول داریم.

از اس‌ام‌اس و کامنت‌های ِ امیدبخش ِ شما ممنونم! بد نبود... حالا باید تا اردی‌بهشت صبر کرد. عجله نکن!

ما منتظر قبولی هستیم .. هیچ جا نمی ریم همین جا هستیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد