بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

اسکار به مهندسان!

سلام دوستان.

خسته نباشید.

 

مهندسین گرامی! با عرض پوزش، یادم رفته بود که روز مهندسی (پنجم اسفند) رو تبریک بگم. یه دلیلش هم این بود که امسال برای اولین بار هیچ ایمیلی با این مضمون دریافت نکردم.

عجیبه! قبلاً بیشتر خودمون رو تحویل می گرفتیم. یادمه سال اول دانشگاه همه همدیگه رو مهندس صدا می کردیم، بدون اسم فامیل! حداقل من که بعد از این چهار سال، به هیچ وجه خودم رو یک مهندس نمی دونم. شاید دلیلش این بوده که تا حالا استفاده خاصی از آموخته هام نکردم، متأسفانه...

 

اما به عنوان یه خاطره: یه روز یکی زنگ زد خونمون(اون موقع حسین هنوز نرفته بود خونه ی بخت!) من گوشی رو برداشتم. یه آقاهه بود، گفت آقای مهندس هستند؟ گفتم کدوم رو می گین؟ گفت مگه چند اونجا تا مهندس دارین؟ گفتم بابا، برادرم حسین، خودم هم دارم کم کم مهندس می شم!!

 

بدینوسیله این روز عزیز (!) رو تبریک می گم و برای همتون آرزوی موفقیت می کنم.

 

روزهای خوبیه. گاهی اینقدر روزنامه می خونم که دیگه خسته می شم. رکوردم هم ۶ساعت در روزه. خب مطلب زیاد داره، هر جاشو که خوشم بیاد جدا می کنم و می خونم.

 

اما هفته ی دیگه یه کار حسابی دارم. باید از کلّه ی سحر تا بوق سگ کار کنم!

 

دوستان! دوستان! من برای اولین بار و احتمالاً آخرین بار تونستم مراسم اسکار رو مستقیم تماشا کنم. زیارتم قبول!!

به خاطرش مجبور شدم تا صبح دوشنبه بیدار بمونم. البته الآن که فکرشو می کنم، می بینم چیز خاصی هم نبود. احتمالاً به این خاطره که من فیلم ها رو به قصد تفریح می بینم، نه برای اینکه تا سالیان سال راجع بهش فکر و بحث کنم، عاشق بازیگراش بشم و...

 

فقط حیف شد که جایزه بهترین انیمیشن به پرسپولیس نرسید!

 

در پست های بعدی می خوام در مورد پیشرفت های زنان در کشورهای اسلامی (البته بی شک در اونجا زنان در عالی ترین مقام هستند و جای پیشرفتی نمونده!) صحبت کنم.

دیگه داریم خفن سیاسی میشیم ها!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا 1386/12/08 ساعت 11:42

من برا مهندسیم مدرک دارما
داری تو؟:ی
یه نکته ای من اصلا با اینRatatouille حال نکرده بودم

اتفاقاً من هم دارم، تا چند روز دیگه می رسه به دستم.

اینی که اسمشو بلد نیستم بخونم رو تا حالا ندیدم. بی خیال... دفعه بعدی خودم اسکار می گیرم!

محمدحسین 1386/12/08 ساعت 18:43

اولا:
دوما:
سوما: نخیر عزیزم، خاطره اون شب که منو میلاد اینور بودیم، تو اونور، که گفتی یادم باشه فردا تو وبلاگم بزارم. یاد نیومد؟

سوما: آره یادم اومد. اما آخه چه چیز خاصی داشت؟! من داشتم با شما دو نفر چت می کردم، خب این که برای مردم جذابیت نداره. بیا یه چیزی از خودمون اضافه کنیم بهش تا قشنگ بشه!

حامد هاشمی 1386/12/09 ساعت 14:16

حالا که فکر می کنم می بینم تمام آدم های بیکار وبلاگ دارن مثلا همین حجت الاسلام و المسلمین ابطحی خودمون و خودتون و ......
و آدم هایی مثل دکتر احمدی نژاد( سلام الله علیه و لعن الله اعدائه) چون خیلی کار می کنند وبلاگ دارند ولی چیزی توش نمی نویسند.....


حالا من نفهمیدم بالاخره جزو کدوم گروهم. بیکارهایی که بلاگ می نویسند، یا کارگرهایی که آپ نمی کنند؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد