بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

آپ بی آپ!

سلام هم بی سلام!‌

دیشب آپ کردم اما همش پرید! هر چی نوشته بودم پرید.
جالبه که من همیشه متن پست رو قبل از انتشار، کپی می کردم تا همچین اتفاقی نیفته، اما هیچوقت مشکلی پیش نمی اومد. حالا دیشب که یادم رفت کپی کنم، اتفاقاً همش پرید...

به هر حال به قول دوست، غرض احوالپرسی بود که حاصل شد!
نظرات 4 + ارسال نظر
امیرو 1386/12/13 ساعت 18:38

سلام برادر

همه جوره قبولت داریم ! مهم همون غرضه می باشد !

میبینم که بلاگ اسکای هم مثل پرشین بلاگ شده ! می پرونه !

بعدشم می دونی چیه ؟ اگه قرار بود همیشه که کپی می کنی بپره که فایده نداره ! وقتی کپی نکنی می پره !! بله !

سلام عزیزم.
قربون شما.
حالا بزن به تخته، هنوز اونقدر خراب نشده.

امیرو 1386/12/13 ساعت 18:41

راستی تو سایت متر جدیدا از هامبورگ بازدید کننده ای ندیدم ! گرفتی !؟ آره بابا ! حرفتو گوش کردم ! بیا ببین !

ای بابا. آخه تو ما رو کلاً ناامید کرده بودی...

محمد رضا 1386/12/14 ساعت 22:14

سلام احمد عزیزم
می بینم که هنوز کاملا آلمانی نشدی و میتونی فارسی بنویسی!
چی گفتی؟ چه عجب؟!!خوب کنکور داشتم! به اضافه هزار و یک بدبختی دیگه.میدونی که زیاد هم اهل وبلاگ خووندن نیستم.حالا چرا چپ چپ نگاه میکنی؟ از این به بعد بیشتر می یام.

من دیگه اصلاً محمدرضا نمی شناسم، محمدرضای عزیزم!

واقعاً چه عجب!! اصلاً انتظارشو نداشتم. می دونم که بدبختی داشتی، بذار بدبختی های من تموم بشه، بهت زنگ می زنم.

خب من هم بلاگ زدم که امثال تو به راه راست هدایت بشن.

بله بله! چه دوستای خوبی چه جملات قشنگی! :دی

بله. خوش به حالم. حسودیت می شه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد