بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

صبح ِ اول ِ وقت

 

صبح بخیر. به لطف مهمونا بنده هم بعد از ماه ها تا لنگ ظهر خوابیدن، سحرخیز شدم،‌ حتی امروز که روز تعطیله.

یه فایده دیگه هم داره: به جای آخر ِ شب، اول ِ صبح آپ می کنم.

 

مهمونا رفتن و جاشون خالیه. من هم باید تمرین کنم، که از ماه آینده هم شهرم عوض می شه، هم خونه، هم دیگه مامان و بابا نیستن...

 

راستی تا یادم نرفته، این عکس رو از نمایشگاه براتون گذاشتم، اما کیفیتش خوب نیست. حالا بعداً یه عکس دسته جمعی بهتر پیدا می کنم.

 

طرف داشت از حمایت دولت آلمان از شرکت های بخش آی تی صحبت می کرد، همکاران ایرانی حسرت می خوردن. مثلاً می گفت که دولت در شش ماه ابتدایی تأسیس شرکت، هزینه اجاره دفتر کار و حتی بیمه کارمندان شرکت رو پرداخت می کنه و...

 

سعی می کنم منظم تر آپ کنم. تو رو به خدا شما هم این همه تو کامنت ها التماس نکنید!

 

نظرات 7 + ارسال نظر

آقا این موها همین‌جور داره می‌ره ها!

کدوم مو پسر جان؟

رئیس 1386/12/26 ساعت 04:54

خدا خیرت بده جوون! بین این همه آدم تنبل آپ نکن، فقط شمایین که آدمو ناامید نمی کنین!

آره والا، اینو برو به اون پسره بگو!

زهرا 1386/12/26 ساعت 08:09

تورو خدا آپ کنید!خواهش می کنم!.....آنچه شما خواسته اید :دی

شما؟

امیرو 1386/12/26 ساعت 12:32

سلام احمد جان

چطوری ؟!

از ماه آینده چه خبر میشه ؟ یعنی دانشگاه درست شد ؟ شیرینیش چی ؟

میگم احمد نمیشه بیایم آلمان شرکت بزنیم ؟ بابا اینجا پدر آدمو در میارن !!‌ هیچ کمکی که نمیکنن به کنار تازه همش چوب لا چرخ آدم میکنن ! من شاکی ام !‌ هیچ کی رو ندارم بگم اومدم به تو میگم !!‌ نمونش این بیمه . نرم افرازش تحت داسه !! تحت داس !! آلان سیستم عامل ویستا شده این خنگا تحت داس کار می کنن !

تو این مملکت آدم باید دلال باشه !! اصلا یه پست از دیدگاه مدیریتی و صنایعی راجع به دلالی بنویس تا ملت در مورد این پیشه شریف بیشتر روشن بشن !! من هم می خوام بزنم تو خط دلالی . فکرای اولیم تو کار گوسفنده ! کنار خیابون وایمیسی و چوب بالا پایین می کنی ! همین !!

التماس چیه برادر ! سعی می کنیم منظم تر کامنت بذاریم !!

این اسلام فروش هایی که گفتی تو تیران هم که فراوونن . نه ؟

این قدم خودسانسوری نکن ! آدمو کنجکاو می کنی !

خوش باشی

به به، امیرجان! نفر اول کنکور امسال!

دانشگاه ایشالا داره درست می شه.

بیا آلمان. سعی می کنم در مورد اینجا یه اطلاعاتی جمع کنم برات.
نرم افزار تحت داس یعنی چی؟ کاربرهای شبکه داخلی باید از داس استفاده کنن یا کاربرهای خارجی؟ اگه منحصر به یه تعداد کمی کاربر باشه و سیستم خوب جواب بده، دیگه چه فرقی می کنه که سیستم اطلاعاتی چی باشه. مهم کارآیی سیستم ِ.

دلالی رو در ایران کاملاً قبول دارم. اگر بری دنبال دلالی، هیچ وقت سرزنشت نمی کنم. برو تو کار ملک، اما یادت باشه که حتماً یه روزی (مثلاً 10سال دیگه) این سیستم اقتصادی از هم در میره. باید به موقع پولت رو بکشی بیرون.

خودسانسوری برای سانسور کردنه، نه کنجکاو کردن.

قربونت.

زهرا 1386/12/26 ساعت 16:56

یه نگاه به دور و برتون بکنین.من تو وبلاگ دوستاتون هم هستم!!دوست رئیس هم هستم!

البته حضور در وبلاگ دوستان من...
حالا این رئیس هنوز خودش به طور کامل برادریش رو ثابت نکرده، اونوقت شما خودتو داری به اون وصل می کنی؟! به هر حال برای اینکه اسم وبلاگ های مخفی برخی دوستان رو اینجا نیارید، من هم توضیح بیشتری نمی خوام. قدم شما بر روی چشم.

امیرو 1386/12/26 ساعت 22:30

نه بابا ملک سرمایه زیاد می خواد !! یه چیزی بگو بشه با سرمایه کم راه انداخت :دی

به سلامتی ایشالا .... دانشگاهو میگم ، اونوقت فوقش چی میشی ؟ ( هیچ وقت نپرسیدم تو چی می خوای ادامه بدی )

خوب سیستم اصلیشون یه برنامس که فکر کنم با فاکس پرو نوشته شده و تحت داسه ، اگه برا خودشون بود مشکلی نبود ، برنامه ای که به شرکت ها هم دادن هم همونه ، تا دیسکت لیستشون رو تهیه کنه ، مشکل اساسی اینجاس که فقط با اصل داس کار میکنه ، و نه کامند پرومت مثلا ایکس پی !! عجیبه نه ؟

از بقیه بپرس ببین اونا چی کار می کنن. بعدشم اگه کامپیوترهای قدیمی رو دور ننداخته باشی، الآن به درد می خوره

حنان 1386/12/26 ساعت 23:41

سلام

من اومدم!
نه اینو که قبلا هم میومدم بهتر بگم:

من نظر دادم!
اینو که خوب خودت داری الان می بینی!
پس بهتره هیچی نگم!

اینطوری هم که باز میشه همون که بیامو هیچی نگم!

پس یه چیزی میگم: چرا با تازه واردا اینطوری برخورد می کنی؟؟!! البته خوبه بعد اینکه هر چی دلت خواست گفتی میگی قدمتون روی چشم!!! :))

ور زدنم گرفت یهو!
پیشاپیش عیدت مبارک!
دانشگاه خوش بگذره:)

آخه خوشم نمیاد یکی بیاد خودشو معرفی نکنه. چون اونجوری میشه مثل خودم که اسم و فامیلم رو هیچ جای بلاگ ننوشتم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد