بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

مدرک

سلام.

 

دیروز مدرک لیسانسم به دستم رسید. الآن دارم دنبال قاب مناسب می گردم!!

راستی اگه گفتین چه افتخاری نصیب من شده؟ زیر مدرک من رو رئیس فعلی دانشکده و رئیس فعلی دانشگاه امضا کردن! خدا قسمت شما هم بکنه.

 

بهتون توصیه می کنم شما هم برین این ۷۰۰هزار تومن رو بریزید و مدرک رو بگیرید. حالا اومدیم و ۲۰سال دیگه اصلاً اون دانشگاه جمع شد... یا مثلاً نرخش رفت بالا. تازه، مدرکش منگوله هم داره!

راستی این جشن فارغ التحصیلی چی شد؟ من که آماده ام، با مدرکم عکس بندازم...

 

یه چیزهای دیگه هم دارم که تعریف کنم،‌ اما باشه برای فردا صبح.

فعلاً بای

 

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا 1386/12/27 ساعت 20:24

آخه مثلا من بیام بگم زهرا ط. هستم از تهران به شماره شناسنامه فلان معرف: رهگذر؟وا!!!اون وقت هی بگید چرا مردم میان می خونن نظر نمیدن!!خوب به آدم گیر میدین دیگه!!!

نه نه. من بعد از مذاکراتی که با تهران داشتم، قرار شد کمتر گیر بدم.
من معذرت می خوام.

حمید 1386/12/28 ساعت 00:31

دلت خوشه ! چه موضوعاتی تو ذهنت هست ! بریم پول بدیم مدرک را بگیریم !! قاب بگیریم مدرک را بذاریم توش !! جشن فارغ التحصیلی !!! به نظر می رسه شما در فقدان دغدغه به سر می برید که به این مسائل این چنین اهمیت می دهید !

خوش به حالت ای آلمانی ! به نظر می رسه خیلی راحتی !

خب من به خاطر خودتون گفتم برید مدرک رو بگیرید، چه می دونستم اینجوری برداشت می کنی.
آره، خوش به حال آلمانی ها که راحتن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد