بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

پیشرفت احمد

سلام.

اول، سالروز ملی شدن صنعت نفت رو تبریک می گم (که هرچی می کشیم از دست همین نفت ِ!).

 

آقا من دارم همین جور پله های ترقی رو طی می کنم. منم که حوصله پله ندارم، همیشه با پله برقی میرم... فقط خدا کنه راه پله ها سالم باشه.

در راستای همین پیشرفت ها، عکس منو زدن تو اینترنت، اینجا. (گرچه ربطی نداره، اما اینجا عکس ها با فایرفاکس دیده نمی شد، با اکسپلورر دیدم)

به این ترتیب غیر از وبلاگ خودم، این دومین مکانی است که عکس من رو در معرض دید جهانیان قرار داده. بیچاره جهانیان...

 

نظرات 4 + ارسال نظر

نه حاج احمد! بازم هست، یکی که تو ۳۶۰ ات. یکی اون عکسه یادته، انتخابات انجمن پلی تکنیک؟ باید تو آرشیو autnews باشه. این شد ۴ تا! D:

آخ آخ. حالا اون 360 به کنار، انتخابات انجمن رو بگو! اون عکسه هنوز هستش؟! البته ما که از دیگه رفتیم...

زهرا 1386/12/29 ساعت 15:12

امروز داشتم تو گوگل«عید نوروز» رو سرچ می کردم که ۲ تا عکس آشنا دیدمD: البته مال همینجا بود!خیلی معروف شدینD:

ببین دیگه کم کم این شهوت شهرت داره منو می گیره... خدایا! من جنبه این همه شهرت رو ندارم!
(حالا خوب شد من هنوز عید نوروز رو تبریک نگفتم)

shaahin 1387/01/01 ساعت 17:04

Happy new eydokom maghbool

az you danke schön

نوروز مبارک :-)

مرسی. عید شما هم مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد