بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

خبر خوش علمی

سلام عرض شد.

 

بدون طولانی کردن سلام و احوالپرسی، میریم سر اصل مطلب:

به عنوان اولین خبر خوش علمی در سال جدید، به مردم عزیز و همیشه در صحنه اطلاع داده می شود که با تلاش نیروهای متخصص و دانشمندان بسیار جوان کشور (که متوسط سنشون زیر ۲۵ سال هست!) موفق به ثبت نام در دانشگاه و اخذ کارت دانشجویی شدیم!

در مورد جزئیات فنی این امر مهم، اجازه بدین که در فرصت مناسب تر صحبت کنم. در اینجا فقط می خوام از مردم خوبمون که با دعاهاشون ما رو یاری کردن، تشکر کنم.

 

بله. بعد از حدود شش ماه، دوباره دانشجو شدم. چهارشنبه بود که ثبت نام کردم، اما چون هر روز در رفت و آمد و اینا بودم، اصلاً نتونستم آپ کنم و خبر بدم. حالا بدجوری دارم احساس راحتی می کنم.

 

چهارشنبه شب با اینکه خیلی خسته بودم، اما خوابم نمی برد. داشتم به این دوره از زندگی ام فکر می کردم که چه جوری از تهران (با اون وضعیت غلیان احساسات، که خودم داشتم منصرف می شدم از سفر!) دل کندم و اومد، بدون اینکه تضمینی در کار باشه که آخرش چی میشه، که آیا امتحان زبان رو در همون بار اول قبول می شم، که آیا مدارک ناقص و بی امضایی که پلی تکنیک بهم داده (و تازه با همت یه نفر دیگه بدست اومده) می تونه اعتماد دانشگاهی رو در اینجا جلب کنه، که آیا پذیرش می دن، که آیا برگ پذیرش رو وزارت علوم و نظام وظیفه و دانشگاه امیرکبیر و کوفت و زهر مار قبول می کنن تا بالاخره لطف کنن و از ما هفتصد هزار تومن بگیرن و لیسانس خودمون رو تحویل خودمون بدن (باز اون هم با دوندگی و پیگیری یکی دیگه) و...

 

بله، خدا رو شکر، همه ی این اگرها با هم جور شدن تا من در اولین فرصت ممکن وارد دانشگاه بشم و اسمم بشه دانشجو!

الآن از راه رسیدم و جون ندارم، اما حوصله کنم، یه عکس از کارت جدیدم می ذارم.

 

به هر حال از همه کسانی که در تهران و اینجا برام زحمت کشیدن، تشکر ویژه دارم. و همچنین از کسانی که تو این مدت از من حمایت کردن و به من روحیه دادن، و کسانی که برام دعا کردن.

 

سعی می کنم در روزهای آینده یه چیزایی از دانشگاه بنویسم، که حتماً براتون جذاب خواهد بود.

 

نظرات 10 + ارسال نظر

مگه خازنی که وارد ِ مدار شدی؟! مبارک باشه! حالا چه رشته‌ای شد بالاخره؟

مرسی.
رشته؟ خودمم نمی دونم. یه چیزی تو مایه های سیستم های اطلاعاتی، مخلوط شده با یه مقدار درس های اقتصاد! مثل همون صنایع خودمون که آش شعله قلمکار بود...

رئیس 1387/01/17 ساعت 02:52

قدم گذاشتن شما در راه شکوفایی و نوآوری را در این سال خجسته تبریک عرض می کنیم. امید است شاهد شکفتن هرروزه شما شکوفه نورسته این مرزوبوم باشیم.

خیلی متشکر.

دفعه بعدی میدم شما برام از این مقاله ها بنویسی

امیرو 1387/01/17 ساعت 10:36

سلام

می دونی که من عرضه ادبی نوشتن ندارم ! ساده بگم که خیلی مبارکه !

موفق باشی ، راستی منتظرما ، درستو بخون ، برگرد بیا یه کاری راه بندازیم ! :دی

علیک.
من هم عرضه ندارم، برای همین به صورت بی ربط از سخنان بزرگان کپی می کنم.
مرسی عزیزم. درسمو می خونم، اما تو بیا اینجا یه کاری راه بندازیم!

عابد 1387/01/17 ساعت 11:05 http://negaheman.blogsky.com/

سلام
سالم و سربلند باشی ، هر جا که باشی ...

خیلی متشکرم از شما دوست جدید

سلام! مبارکه! پس اسباب‌کشی و جهازبرونتم تموم شده حتماْ! خسته نباشی!

سلام. مرسی.

راستش از امروز شروع کردیم به جهاز خریدن. اما هنوز نبردیم. ایشالا یه هفته دیگه می برم. البته خیلی کمه، اسم جهازبرون براش زیاده!

لینا 1387/01/17 ساعت 22:21 http://www.linaweb.blogfa.com

بهتون تبریک میگم و براتون آرزوی موفقیت می کنم.به وضعیت الان شما هم غبطه می خورم..چون وضع خودم یه چیزی شبیه همون آشفتگی برای پذیرش یا رد شدن از طرف دانشگاه همراه با گنگ موندن بین رفتن و موندنه!

مرسی از لطفتون. ایشالا کار شما هم ردیف میشه. بهتون سر می زنم.

امیرو 1387/01/18 ساعت 22:16

راس میگی ! یه جوری رام بدن ... بقیش حله

دیگه وقتی منو راه دادن، ...

مبارکه مبارکه به به به به:) برای اون تشکر هم خواهش میکنم کاری نکردیمD: ایشالا خیلی خوب باشه برات، فقط یادت نره که تو در وهله ی اول یک پلی تکنیکی غیور هستی!

فکر کنم اونقدر داری دیر جواب میدی که اصلاً یادم نیست از بابت چی تشکر کرده بودم! یا اینکه من خیلی خنگم!
پلی تکنیکی غیور رو خوب اومدی...

حنان 1387/01/20 ساعت 20:40

سلام

تبریکات عدیده و مجدد! چطوری مرد؟ الان بدور از خانواده زندگی جدیدی تشکیل دادی یا فقط میری درس و بر می گردی؟ منظورم اینه که برنامتو بگو چند روز در هفته دانشگاهی و اینا. می خوایم بیایم دیدنت بدونیم خونه خودت بیایم یا مامان بابات:دی

ایشالا همیشه موفق باشی. همون هر روز بهتر از دیروز:)

به به، چه عجب! خیلی متشکر از شما.

نه، هی نمی رم هی بیام. خونه گرفتم، کاخ! می تونی بیای دیدن خودم!

mohammad hasan 1387/02/03 ساعت 07:32

alan fekr konam khastegit dar rafte bashe
pas
das das das ,haji bia vasat

agha hesabi mobarak bashe

dari hal mikoni hei barat comment mizarama
ghorboone agha

بابا ایول! تو جو ِ عروسی هستی ها!

حالا چرا هر کدوم رو تو یه پست گذاشتی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد