بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

احمد تحریم است

حالا هی شعار بده! انرژی هسته ای... خنده هم نداره!

 

بنده امروز می خواستم تو همون بانکی که بقیه دانشجوها میرن، حساب باز کنم، گفت متأسفانه شما تبعه ایران هستید و...!

شرایطش برای دانشجوها عالی بود: حساب جاری(که میشه چک کشید، یا دستور پرداخت مستمر داد)، به اضافه کارت خرید(مثل کارت نقدی خودمون، که گاهی هم مثل کارت اعتباری عمل می کنه)، به اضافه یک مَسترکارت در یک سال اول گشایش حساب. همه ی اینها مجانی! که البته قابل وصل کردن به یک حساب پس انداز با سود و... هم بود.

 

حالا مجبورم برم یه بانک دیگه که باید به خاطر همون دو مورد اول کلی پول بدم. مسترکارت و... که دیگه بماند.

 

چیه، بازم داری به من می خندی؟ حالا برو شعار بده.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
حنان 1387/01/21 ساعت 20:11

سلام

به خدا اگه من شعار داده باشم!
اتفاقا ژیدا کردی کی بوده به منم نشونش بده کاریش دارم!!!

می دونم عزیزم. منم منظورم اون حامد شیکو... و دیگران بود! البته اونم الآن صداش درمیاد که به من چه!!

چی؟ چی چی؟ ژیدا کردی؟! چی چی هست؟ نمی تونم بخونمش.

امیرو 1387/01/22 ساعت 11:58

احمد جان میگه شعار ده رو پیدا کردی !!

پس یقینا کار ، کار سوم شخص مفرده !!

آهان، حالا فهمیدم

ای احمد تروریست، آلمان جای تو نیست! هی هیD: ((:

آره، هی هی.

استعدادت خوبه ها، اینو بده تو تجمع بعدی پلی تکنیک بگن. تازه میشه از مضامین جاسوس، عامل بیگانه، نفوذی و... هم استفاده کرد.

.. 1387/01/26 ساعت 15:06

شما پلی تکنیکی هستین؟

خود شما کی و کجایی هستین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد