بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

گوتینگن

سلام.

شهر گوتینگن کلاً حدود 125هزار نفر جمعیت داره. از این تعداد حدود 25هزار نفر دانشجوهای همین دانشگاه هستن. بدیهی است که اکثر دانشجوها برای درس خوندن به این شهر مهاجرت کردن. این شهر جدید و زندگی مجردی و فارغ از خانوداده و... در تمام کارهای دانشجویان محترم دیده میشه. یعنی صفا...!!
(الآن سروکله امیرو و حنان پیدا میشه که پسرم، حواست به درست باشه...)

آخرش معلوم شد که حساب پرینت من مشکل داره و مال همه درست کار می کنه! روزی که پول دادم، اپراتور پول رو ریخته بود به حساب شماره دانشجویی من، به جای حساب نام من. احتمالاً بلد نبوده. حالا قول دادن که پول منو برگردونن.

البته پرواضح است که مشکل حساب پرینت، ربطی به تحریم های اقتصادی ایران نداره. اما دیروز باز به تحریم ها شک کردم. رفته بودم قرارداد خط موبایل ببندم (همون شماره قبلی ِ، عوض نشد)، طرف باید تابعیت رو هم وارد سیستم می کرد. کل سیستم تحت شبکه بود و باید همون لحظه سیم کارت فعال می شد. اما نشد! یعنی سیستم کلاً درخواست خط موبایل رو رد کرد. خلاصه طرف گفت میرم پیگیری می کنم و درخواست رو خارج از سیستم اتوماتیک وارد می کنیم و... بالاخره شب بهم زنگ زد گفت سیم کارت رو فعال کردم.
خلاصه از ظهر تا شب داشتم به بوش فحش می دادم. حالا اگه بعداً فهمیدیم که اشکال از خود سیستم بوده، باید بریم از بوش حلالیت بطلبیم.
نظرات 2 + ارسال نظر
رهگذر 1387/02/06 ساعت 20:19

سلام

آفرین که فحشم می دی به بوش فحش میدی :))

اینجا بودی به کسای دیگه فحش میدادی! این نشون میده که ... (چی رو نشون میده؟)

هان راستی یه مطلبی که می خواستم بهت بگم یادم می رفت

مطلب واقعا مهمیه ولی گاهی آدما مطلبای مهم رو بیشتر یادشون میره

راستش از تو چه پنهون

می خواستم بگم

حواست به درست باشه :دی

بازم ممنون

سهم ِ احمدی‌نژاد رو فراموش کردی؟!

باید جنگید! شما بجنگین، من ازتون حمایت می کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد