بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

اینترنت دزدی!

سلام.

من الآن نمی دونم دارم از اینترنت کدوم همسایه بدبخت استفاده می کنم! حتماً جدیداً این سرویس وایرلس رو خریده و این چیزها رو بلد نیست. فکرشو نکرده که یه دانشجو ممکنه ساعت یک نصفه شب بیدار باشه و اتفاقاً هم دنبال شبکه های دور و بر بگرده...

دیشب کم خوابیدم. چون طبق معمول هر سه شنبه باید امروز تمرین تحویل می دادم. اتفاقاً هم موضوعش برنامه نویسی (با زبان اسمبلر) بود و من هم تمام مدت به یاد درس برنامه نویسی پاسکال با دکتر نقوی بودم. آخه اون موقع هم برای آماده کردن تمرین تا صبح بیدا می موندم. (البته اون موقع خوب انجام می دادم، نمی دونم چرا اینجا هیچ کدوم از برنامه هام جواب نمیده.)

شب قبلش هم نمی دونم چرا بیخوابی زده بود به سرم. امروز هم که از 10صبح تا 10شب گرفتار بودم. با این حال وقتی دیدم به اینترنت وصلم، همچین ذوق زده شدم که گفتم آپ کنم.

حالا فوقش اینه صاحابش منو شنود کنه، این بلاگ به چه دردش می خوره...

خبرهای خوب! توپ! این هم یکی دیگه از دلایل خوشحالی منه، در این وقت شب!
ساعاتی پیش از ایرون خبر رسید که بر و بچ دانشکده در کنکور ارشد حسابی گل کاشتن. رتبه 1، 5...
بقیه هم در حد قبول شدن بودن.

به همه دوستانم از همینجا تبریک می گم.
ترجیح دادم اسم دوستان رو اینجا نیارم، چون هنوز اجازه نگرفتم. به هر حال فردا اس ام اس من به دستشون می رسه، مبنی بر اینکه هر چه سریعتر نسبت به پست کردن شیرینی بنده بکنن، مگرنه خراب می شه!
نظرات 5 + ارسال نظر
بهار 1387/03/01 ساعت 07:10

شما چرا "وگرنه" رو می نویسین "مگرنه"؟
از همون اول که وبلاگتونو می خوندم این تو گلوم گیر کرده بود!!!

من خودم هم این رو نمی دونستم. الآن رفتم خوندم، فهمیدم. ممنون که تذکر دادین، از این به بعد می نویسیم وگرنه!
به جای وقت هم می نویسیم وخ!

امیرو 1387/03/01 ساعت 09:18

سلام

تو لپ تاپ خریدی که وایر لس داره ؟ مبارکه !! چی خریدی حالا ؟ فعلا همین تا بعد.

لپ تاپ چیه، کنکور چی شد؟

بنفشه 1387/03/01 ساعت 10:41

منم پاسکال با دکتر نقوی داشتم. خیلی استاد باحالی بود، یادش به خیر!
راستی اگه صنایعین و 82ای، لطفا هرچه سریعتر نسیت به اعلام نتایج کنکور اقدام کنید. ما تو صنایعی های 82ای آشنا زیاد داریم!

من چی رو باید اعلام کنم؟!

امیرو 1387/03/01 ساعت 19:40

کنکور که خراب شد دیگه ! من آلان مثلا دپم ! ول کن این کنکور رو ! بذار یادمون بره !!

ما که نفهمیدیم چه جوری از این اینترنته استفاده می کنی ! یه وسیله ای می خواد دیگه ! نه !؟

دیشب دیگه نتونستم وصل بشم. صبر کن هر وقت دوباره وصل شدم، می شینیم فکر می کنیم.

بنفشه 1387/03/01 ساعت 21:07

نتایج کنکور بچه های دانشکده تونو دیگه!

خب گفتم که 1 داشتیم، 5 هم داشتیم. بقیه هم خوبه. حالا برای چی باید زار و زندگی مردم رو اینجا بریزم وسط؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد