بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

ایرون تعطیل

سلام و علیک.

 

خدا رو شکر تعطیلات فصلی داره تموم می شه. خیلی باحاله این مملکت ما. چند وقت یه بار بدون برنامه ریزی خاصی یه هفته تعطیل میشه. اگه برف بیاد هم یه ماه.

ایشالا که خوب استراحت کردین و آماده هستین تا تعطیلات بعدی فرا برسه. به عزیزانی که شمال هستند هم توصیه می کنم خودشون رو تو این ترافیک خسته نکنن. دیگه چیزی از این هفته نمونده، بمونن تا آخر هفته!

 

بعضی از دوستان هم لذت خاصی از تعطیلات نبردن و عزادار تئوری صف بودن!! از همین جا به اون دوستان هم تسلیت می گم.

 

راستی عکس دانشگاه رو بذارم تا یادم نرفته. عکس محمدرضا باشه واسه بعد!

همه کسانی که تو این عکس هستن، غیرآلمانی هستن. جدا از برنامه ها و جشن های هفته اول ترم برای دانشجویان جدید، دفتر خارجی ها هم دو هفته قبل از شروع کلاس ها یه برنامه برای ما گذاشت تا با دانشگاه و مسائل مختلف زندگی تو این شهر آشنا بشیم. کلاً سه روز بود و مفصل.

من هم که جاه طلب، سعی کردم روز آخر حتماً اونجا باشم تا تو عکس باشم! حالا پیدا کردی منو، یا داری بقیه رو نگاه می کنی؟!

 

تقویم ایرانی رو دانلود کردم که ببینم بالاخره تابستون چه کاره هستم. طبیعتاً یکراست رفتم سراغ روز تولد خودم و دیدم به به! افتاده روی نیمه شعبان. در نتیجه همتون تعطیلین و مجبورین به خاطر من شادی کنین!

بیخود نبود که علی گفت عروسیش  ۱۸ آگوستِ. منو باش که فکر می کردم عروسی رو با تولد من تنظیم کردن...

 

همین دیگه.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا 1387/03/18 ساعت 13:52

عجب عکس متنوعی:دی
مثل این عکسایی می مونه که یه عده آدم از نژادهای مختلف جمع میشن عکس میگیرن و می خوان بگن که ما هرکجای این کره خاکی باشیم و هرنژادی که داشته باشیم با هم برادریم و دوست همیم و باید همو دوست داشته باشیم و از این حرفا:دی:دی

احسنت!

محمدحسین 1387/03/18 ساعت 14:35

اولا که باشه می‌گردم ولی اگه پیدا نشد می‌تونی عکسه تکیمو بذاری D:

تئوری صف و ول کن بابا، من تو هفته بد باید پیش دفاع کنم :((

ماشالا تو عکسای دسته جمی همیشه شما یه جا وای می‌سی که با نگاه اول می‌شه پیدات کرد. ;)

تقویم ایرانی برا موبایلم هست اگه خواستی آدرسشو می‌دم برو دانلود کن، خوبه.

راستی قضیه دومادی و عروسی و اینا چیه؟ کیه؟ کجاست؟ :)

تکی قبول نیست. از اولش گفتم دو نفره، دیگه جِر نزنین!

من الآن داشتم با یه صفدار صحبت می کردم. بابا قضیه جدی ِ. صحبت از فاطمی ق. ِ!!

من موبایلم خفن نیست، نمی شه چیزی روش ریخت و نصب کرد و بازی کرد و پز داد و ...

کم کم معلوم میشه...

سلام ای حاج احمد خوشحال! ای صاحب تعطیلات وافر! به جای این عزاداران صف هم خوش بگذرون. اما بدون که آه صفدار (اون که صف داره) زود گریبان خوشحالان رو میگیره!

سلام ای صفدار! ای فاطمی ق.! ای ممتاز! ای که هفته ی آینده خلاص می شی و من هنوز دو ماه دیگه کار دارم...
من که صبح تا شب دارم غصه می خورم. به شرطی که شماها هم واسه من عزای انفورماتیک2 بگیرین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد