بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

وطن پرست!

سلام به همگی.

آقا من ته ِ وطن پرستم. به جون خودم! چرا؟ چون حتی تو خواب هم به فکر ایرانم:
چند شب پیش خواب دیدم تو ایرونم. یه جایی بود که انگار داشتن نذری می دادن. یعنی یه دیگ های بزرگی بود که داشتن از توش می ریختن تو کاسه، می دادن دست مردم. مردم هم صف کشیده بودن (صف، صف، صف... فاطمی ق.، صف، صف، صف)...
خلاصه رفتم جلو ببینم چی نذری می دن، دیدم از توی دیگ بنزین می کشن می دن دست مردم!! مردم هم این کاسه ها رو با احتیاط حمل می کنن تا ماشنینشون! عجب!

حالا نمی دونم تعبیر خواب من همین شرایط جدید سهمیه بندی بنزین ِ، یا نه!

باز بگو احمد رفته اونجا نشسته، داره کیف می کنه، به فکر ما نیست...

سر کلاس انفورماتیک (اصولاً نصف کلاس های من همینه) داشتم به این فکر می کردم که جدیداً چقدر خوب می تونم جزوه بنویسم. یاد اول ترم بودم که درس رو نمی فهمیدم و همش تو دلم به استاد فحش می دادم که چرا تندتند حرف می زنه... در همین عوالم بودم که جوهر خودکارم تموم شد! آخه احتمال تموم شدن جوهر خودکار سر کلاس درس چقدره؟
خلاصه یه بار هم که فهمیدیم استاد چی می گه، شانس نداشتیم...

دیشب بعد از بازی آلمان و لهستان، کلی ماشین اومده بود تو خیابون بوق بوق می کرد. پنجره من هم که چسبیده به خیابون... خدا رحم کرد که هنوز قهرمان نشدن، چون در اون صورت دیگه تا صبح از خواب خبری نیست.
نظرات 3 + ارسال نظر
محمدحسین 1387/03/20 ساعت 18:29

آقا جان صد بار: صف و فاطمی ق.. و اینا رو بی خیال، من تا یک هفته دیگه باید پیش دفاع پروژه کنم، هنوز صورت مسالم ٱماده نیست. :((

برو تو دیگه ما رو سیاه نکن! فاطمی ق. و صف و پروژه و صورت مسأله و... دیگه واسه ما تکراری شده.
من اگه ممتازی ها و رتبه یک ها و بقیه شماهای خرخون رو نشناسم که هیچی.
همین صف دارها رو می بینی؟ از الآن شرط می بندم معدل کلاس تو امتحان صف، بالای 18 میشه. تازه اگه کم نگفته باشم.
تو هم اگه نمره آخر آخر پروژه ات، کمتر از 20 شد، من اسمم رو عوض می کنم!

امیرو 1387/03/20 ساعت 20:10

سلام

خوبی ؟ ببخشید کم میام . سرم بد جوری شلوغه !

نذری بنزین ! :دی

بشین با هوش محاسباتی حساب کن ببین چقدر امکان داره سر کلاس جوهرت تموم شه !

سلام. عیب نداره، عوضش من اصلاً نمیام!!

راست می گی. شاید هم واقعاً یه آدم پولدار، به جای قیمه پلو، بنزین نذر کرده بوده...

هوش محاسباتیم کجا بود. اینجا عجب آدم ها خفنی تو کامپیوتر پیدا میشه...

بهار 1387/03/21 ساعت 02:33

واه! واه! چقدر این آلمانیا بی جنبن! ما "اماااااارات" رو با اقتدار شکست دادیم، اصلاً هم صدامون درنیومد!

خب اشتباه کردین دیگه. باید خودتون رو تخلیه کنید. بعد می گن چرا مردم اعصاب ندارن، چرا راننده ها کنار خیابون دارن همدیگه رو کتک می زنن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد