بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

تورچیه!


سلام. شیر ترکیه!!!!!!

دیشب بعد از بازی ترکیه، فهمیدم که ترک های ساکن آلمان، از خود آلمانی ها بیشترن!
البته خودم هم کیفور بودم. 10دقیقه آخر بازی رو اتفاقی تونستم ببینم. ناامیدکننده بود، همش فکر می کردم که هر لحظه ترکیه گل می خوره. اما خدا این وقت تلف شده رو از ما نگیره!
جالب بود که حتی تعداد گل ها رو هم درست پیش بینی کرده بودم. میگین نه، از داش حسین بپرسین.

دیروز استاد حل تمرین یکی از درسها، بدون هماهنگی قبلی، هم زمان ِ کلاس رو عوض کرد، هم دو بار جای کلاس رو تغییر داد. دیگه اعصاب من رو خرد کرده بود. وقتی بعد از تلاش فراوان تونستم به کلاس برسم، دیدم به عنوان عذرخواهی، برای همه شکلات خریده. خیلی ناز بود...

در مورد پست قبلی باید بگم که با کمک فکری دوستان در کامنت ها، تعبیر خواب من معلوم شد:
در آینده، طبقه مرفه جامعه برای نذری دادن، به غیر از قیمه پلو، قرمه سبزی، آش، چلوکباب، جوجه کباب و... اقدام به تهیه و توزیع مقدار زیادی بنزین میان طبقه محروم جامعه خواهند نمود! خدا خیرشون بده.

فعلاً برم یه کمی هم درس بخونم.
نظرات 5 + ارسال نظر
حسین حنان 1387/03/23 ساعت 21:44

از وقت اضافه گفتی و کردی کبابم!
دیشب پرتغال تادقیقه ۹۰، ۲-۱ جلو بود ومن در آستانه ۳ امتیاز که یک گل بیخود اضافی زدن. البته دقایقی پیش این مسئله جبران شد و اتریش در دقیقه ۹۰ گل تساوی به لهستان رو زد و ۳ امتیاز به حساب بنده واریز شد.
اینه املو جونم...!!!!

اتریش و لهستان که از اولش معلوم بود 1_1 میشن!!

فعلاً که حاجیت داره امتیازها رو درو می کنه. اگه خواستی، بهت اجازه می دم از روی پیش بینی های من تقلب کنی!

محمدحسین 1387/03/24 ساعت 16:04

اولا بگو اگه نمرم کمتر از 20 شه اسمتو چی می ذاری که ببینم ارزش تلاش کردن داره یا نه؟ ;)
دوما حالا که تیمشون باخت چی کار کردن؟ قسمت بردنشون رو که خودمونم بلدیمو اکثرا اجرا می کنیم، اگه مردن وقتی می‌بازنم یه حرکت جدیدی بکنن. D:

اسمم رو میذارم اَمَلو!

هیچی، کماکان داشتن آواز می خوندن! (اثر الکل)

حمید 1387/03/24 ساعت 22:25

ببینم آقای وطن پرست؛ مردم وطنت پس از باخت به کرواسی چی کار کردن ! خوبه هنوز حذف نشدن ! ( اشاره به جمله ی آخر پست قبلی )

کی میای این ورا ؟ ما منتظریما !

آواز..
باخت که ناراحتی نداره. جوجه رو آخر پاییز می شمرن.

این جوری که شماها تحویلم می گیرن، صد سال نمیام اون طرفا.

منم دقیقاْ سوال حمید دارم!! قیافه‌ی مردم وطنت بعد ا زباخت به کرواسی دیدنی بوده ها! به نظرم بهتره به جای شمردن ترک های آلمان ببینی هلندی‌های آلمان چقدرن که برای قهرمانی قراره وطنتو بذارن رو سرشون!!

خانوم، اصولاً در فوتبال قهرمان جام از بازی اول معلوم نمی شه! فعلاً فقط تورچیه!
هم وطنان داشتن کماکان آواز مستانه می خوندن...

نه دیگه!! از بازی اول نه! ولی وقتی هلند با قدرت ایتالیا و فرانسه رو میزنه تو اندازه‌ی قهرمانی هست! حالا باید بختم باهاش همراه باشه! من فقط میخوام تو راحت بخوابی برای همین نمیخوام آلمان ببره!!D:

حالا اگه به خاطر باخت، شروع کردن به شکستن پنجره ها، اون وقت چه خاکی تو سرم بکنم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد