بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

جشن

 

آقا قضیه این جشن دانشگاه چیه؟ اینجا.

ماشالله طرف موقع نوشتن اطلاعیه ش. (!) داشته، یادش رفته موضوع برنامه رو بنویسه، زمان و مکانش که دیگه هیچی. فقط گفته شما پول رو بریزین به فلان حساب، کاری به چیزهای دیگه هم نداشته باشین!!

این پسر که جواب اس ام اس رو نمی ده. به هر حال اگه چیز خوبیه و شما هم ثبت نام کردین، به منم خبر بدین.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدحسین 1387/03/26 ساعت 15:51

اولا فکر کنم تاریخ ثبت نامش تموم شد
دوما قضیه از این قراره: اگر تاریخ فارغ التحصیلیت بین 1/7/85 تا 31/6/86 می‌تونی تو این جشن (جشن فارغ التحصیلیو اینا) شرکت کنی.

حالا بدو بیا شرکت کن. ;)

واقعاً خسته نباشید! اینا رو که خودم هم تونستم بخونم. اگه راست میگی تاریخش رو پیدا کن، یا ببین بروبچ هم هستن؟...

حنان 1387/03/27 ساعت 07:03

سلام

ااااااا بچه پرررروووو من که جواب دادم!!! تازه اونم با کلی بدبختی چون رد نمی شد، بیست بار اون + رو ۰۰ کردم و...

والا داشتم به امیرو میگفتم این پسر اون وره آبه بیشتر از من خبر داره!

البته امیرو دلداریم میداد که امتحان داشتی و اینا...

گفتم نه بابا من اصلا آنتنام کار نمیکنه!!

تعارف که نداریم من از اولشم همه خبرا رو از تو میشنیدم! :)

علیک سلام.

خب نرسید اس ام اس. اینجوری خیلی بد می شه اگه نتونیم با اس ام اس در ارتباط باشیم.

اصلاً قضیه جشن رو ولش کن. جایی که تو نباشی، منم نمی رم.

حالا این امتحان های لعنتی تموم شد؟ پاشو بیا دیگه دلمون تنگ شده!!

حنان 1387/03/27 ساعت 20:47

سلام حالتون خوبه؟ما که این حرفا رو با هم نداریم...زودتر می گفتین ما میامدیم.البته این دفعه۴نفر (حنان.حسین.مریم.فرید)هستیم ها...حالا این حنان و اون حنان نداره که......

کجا؟!
مریم و فرید که قربونشون برم. دقیقاً وقتی میان که من تهرانم. به مریم بگو احمد زودتر بلیط خریده، بیخودی حرف زور نزن که احمد تاریخ بلیطش رو عوض کنه!

محمدحسین 1387/03/27 ساعت 21:59

عزیزم تاریخشم می‌خوندی پس، 1 تیره. بدو بیا:))

بچه‌ها عموما خبر ندارن، حتی خود دانشگاهیا هم نمی‌دونن کلیشون. (مسوولا)
اونایی خبر دارن که دره خونشون نامه اومده (برا من که نیومد، یکی بهم خبر داد، البته من 31/6/85 فارغ التحصیل شدم که نمیتونم بیام :(( ) فکر کنم از بچه‌های ما خیلی نباشن.

منم می‌تونم بیام؟

بابا کجاش نوشته بود؟!

من می گم اصلاً کلاً بیخیال این جشن بشم بهتره، چون بچه ها که خبر ندارن، منم که نمی تونم خودم رو برسونم. 1 تیر که چند روز دیگه است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد