بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

هیچ


عجب مملکت با حالیه اینجا! دیشب روس ها تو خیابون جشن گرفتن، پریشب ایتالیایی ها. به نظر من که اگه آلمان حذف بشه، هیجان مسابقات کم نمی شه، اینجا به اندازه کافی اینترنشنال هستش.

دوشنبه برامون بازدید از کارخونه فولکس واگن در ولفسبورگ گذاشته بودن. به خاطر دو تا کلاس، نرفتم. یعنی خیلی پا روی هوای نفس گذاشتم ها! یکی از کلاس ها برام مهم بود.
خیلی فکر کردم. دیدم فایده بازدید از این کارخونه اولاً پزدادن ِ، که ما رفتیم خارج، کارخونه دیدیم! ثانیاً فقط یه تجربه ی شخصی خوبه. همین دیگه.

جشنی رو که در دو پست قبلی نوشتم، بی خیال! من که نیستم، تنها فایده اش این شد که بقیه رو خبر کردم، البته استقبال خاصی هم نشد.
فعلاً ما چشم انتظارم بچه های تهران هستیم تا ببینیم جشن فارغ التحصیلی سر میگیره یا نه.

من به تو تعارف شابدالعظیمی زدم؟! من که اصلاً تعارف نزدم.
نظرات 7 + ارسال نظر
حنان 1387/03/31 ساعت 23:08

سلام

من نمی فهمم تو چرا تاخیر فاز گرفتی!؟ تازه فراموش کارم شدی!!!

جواب کامنت منو که داده بودی حالا دوباره یادت اومده؟ خوب نمی خوای همین تعارف شاه عبدالعظیمی رو هم نکنی ما که حرفی نداریم ولی اینو کی گفته؟

"اصلاً قضیه جشن رو ولش کن. جایی که تو نباشی، منم نمی رم.

حالا این امتحان های لعنتی تموم شد؟ پاشو بیا دیگه دلمون تنگ شده!! "

حنان بیاد انگار حنان اومده :دی
والا دوستان به جای ما...

اما سوال مهم و قابل توجه اولیا و بستگان احمد:

فراموشی و رفلکس دیر و همراه با کندی علامت چیه؟ (هی گفتم بچه رو نفرستین شهر غریب! اونم میون این همه گرگ گرسنه :دی:دی .... هی گفتم احمد نکن!‌ شب بشین خونت...)

سلام.
من نمی فهمم تو چرا حالا که امتحانات تموم شده، بلبل شدی؟! اون موقع کجا بودی که صف داشتی؟

آهان! اینو می گی. بیا. اتفاقاً جا هم دارم. دوشنبه دارم میرم دنبال خونه. اگه شانس بیارم، از اول تا آخر ماه ژولای، هم خونه فعلی رو دارم، هم یه خونه جدید. می تونی بیای یه ماه اینجا بمونی. حال و هول!

علامت مصرف زیاد آب گازدار!

حسین 1387/04/01 ساعت 09:39

اینا فقط علامت اعتیاده!!!!

نخیرم. علامت الکل ِ!

حنان 1387/04/01 ساعت 09:53

علیک سلام!

(خالی بندی که می گن همینه ها!)

محمدحسین 1387/04/01 ساعت 14:58

خاک به سرم، احمد!!!!

الکل،‌اعتیاد، خونه خالی و حالو حول؟؟؟؟؟

صبر کن جوهر پاست خشک شه بد، وا!!

خیلی این خارج خطرناکه. شماها نیاین اینجا. گول نخورین!

حنان 1387/04/01 ساعت 20:10

سلام

واااییییی چه حالی می کنم با خانواده داداشت =)) یعنی کلی طرفداری کردنا :دی

ااااا (کسره داره) بچه من که همیشه بودم!! عجب نامردیه ها!!

حالا که میگی اس ام اسم نرسیده ولی توش گفته بودم من صف ندارم!!! خوب شد یه چیزی یاد گرفتیا :دی

حالا آدم دو تا خونه خالی داشته باشه چی کار باید بکنه؟ =)) قضیه اون ترکه میشه که شب دعوت می کنه خونه خالی و طرف پشت در میمونه :دی :دی

تو چی می گی این وسط. حداقل تو بنویس "حنان احمد" تا معلوم باشه.

اس ام اس نرسید. صف نداشتی؟! پس من واسه کی داشتم عزاداری می کردم؟ زودتر ندا می دادی...

البته یکیش خالی می مونه. بالاخره خودم یکی رو می خوام. بعدشم گفتم صبر کنین تا دوشنبه معلوم بشه.

ضمناً این دفعه آخرت باشه که پشت سر ترک ها صحبت می کنی ها!!

حنان 1387/04/01 ساعت 21:08

سلام
من واقعا در تعجبم !!!اینجوری که پیش میره فکر کنم تا چند وقت دیگه اسم خودتونم یا دتون بره...اینا همه اثرات گترونکن(درانک)....حالا هر چی یادتون بره اشکال نداره فقط اسم رمز یادتون نره(مهر)...چون اگه یادتون بره دیگه فکر نکنم یک خونه هم داشته باشین چه برسه به دوتا...
وحالا سلام عرض میکنم خدمت حنان(خودم)...اخه احمد همیشه فرق بین من و شما رو با خودم وغیر خودم مشخص میکنه البته اگه تا حالا یادش مونده باشه...حالا که احمد اینقدر اصرار میکنه ...خوب برید بلکه شما بتونید حواسشو سر جا بیارید...

سلام.
ایول. همش گترونکن. یه بار گترونکن، همیشه گترونکن!
اسم رمز یادم نرفته. البته الآن 500تا تهش مونده. مهر نمی خوام.

تولدتون مبارک باشه.

امیرو 1387/04/02 ساعت 20:41

کدوم یکی رو می خوای ؟ راستشو بگو !!

چی؟ کی؟ کدوم؟ من همه رو می خوام. راستش رو دارم می گم.
حالا کدوم موضوع؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد