بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

فایرفاکس۳


سلام.

به سلامتی من هم فایرفاکس3 رو دانلود کردم. چون جوگیر شدم! حالا بدک نیست، قشنگ تر شده.
حالا یه نگاه به این سایت بندازین. تمام کشورها رو بر اساس تعداد دانلود فایرفاکس رنگ کرده. جالبه که آمار ایران از کشورهای چین، هند، روسیه، کانادا، استرالیا و... بالاتره!

بابا ایول!!

ضمناً من رو هم جزو آمار ایران بذارین!

 

امیدوارم هر چه زودتر این جام ملت ها تموم بشه تا ما هم از این سوژه راحت بشیم. ولی آخه گاهی نمیشه هیچی نگفت. اصلاً باورنکردنی ِ این ترکیه! و آلمان! ماشالا بدون مربی چه خوب بازی می کنن!!

حالا این دو تا باید با هم بازی کنن؟! آخه حیف نیست؟

 

هی اس ام اس میاد از تهران که سطح صنعت نساجی ترکیه رو از من می پرسن، و سؤال هایی از این قبیل... من که نمی دونم. دوستان رو ارجاع می دم به مهندس ح. ع. که گویا کنکور رو هم خوب دادن و قراره در جشن کنکورشون، در مورد این شایعات هم پاسخ بدن. خدا خیرشون بده!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حنان 1387/04/02 ساعت 20:07

سلام
مرسی خیلی ممنون...دیشب رفتیم لواسان(سر خوشه) جاتون خیلی خیلی... خالی بود.
حالا اشکال نداره انشاال... وقتی اومدین شما دوباره ما رو اونجا مهمون می کنید(البته برای تولدتون...)می دونم روز تولدتون نیستید.... اما بلا خره که بر میگردید.

خوش بگذره ایشالا.

نه دیگه، می گن اگه یه روز دیگه آدم تولد بگیره، شگون نداره. امسال هم که تولدم نیستم، پس ایشالا باشه سال دیگه.

این بود؟ این بود اعتماد ما به تو حاج احمد؟ ما تو رو فرستادیم آلمان که صنعت نساجی رو اونجا ترویج کنی، حواله میدی ما رو به مهندس؟ الان تو باید کلی تجربه اندوخته باشی...

خب حاج آقا ها هم دل دارن!

بعدشم من که سه ساله دارم می گم مراجعه کنید به مهندس ح. ع.!

امیرو 1387/04/03 ساعت 18:53

سلام

منظورم نساجی و اینا بود ! :دی

راستی احمد من مطمئنم اگه جای تو بودم می رفتم کارخونه فولکس واگن ! به نظرم فایدش فقط این چیزایی که نوشتی نبود . نمیشد من جات برم !؟

دانشگاه اولم میشناسی ؟!

راستی ! من تازه امروز بعد دو هفته یه کمی سرم خلوت شده . ای میلت رو دیدم . جوابشو می دم .

مراقب خودت باش

علیک.

قرار نبود خط تولید رو ببینند، قرار بود یه مسؤول آی تی براشون حرف بزنه. مگرنه که خودم با کله می رفتم!

فقط سایتش رو دیدم. یه نگاهی هم به سایت وزارت علوم بنداز، نوشته که مدرک کدوم دانشگاه های خارجی مورد قبوله.

اُ کی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد