بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

اینم فینال!


سلام بر همه فوتبال دوستانی که طرفدار آلمان هستن، یا الآن مجبور شدن طرفدار آلمان بشن!
(فکر کنم الآن لنگ های رنگارنگی از پنجره هاتون آویزون باشه)

بازی تلخی بود. من که یه چشمم خون بود و یک چشمم آب. ترکیه حیف شد.
البته قابل پیش بینی بود. من قبل از بازی وضعیت نیمکت دو تا تیم رو نگاه کردم، دیدم ترکیه 4تا محروم داره، 4تا مصدوم. آلمان نه محروم داشت، نه مصدوم.

دفعه پیش که آپ کردم، بلافاصله بعدش یه کنفرانس 5 دقیقه ای داشتم. البته چیز خفنی نبود. شنونده ها هم فقط دانشجوها بودن، حدود 40نفر. بدک نبود. همه کلی خندیدن و خوش گذشت... فکر کنم آثار وبلاگ نویسی به اسلایدها سرایت کرده بود.

همین دیگه.

آهان! دیروز یه بازدید داشتیم از مرکز کامپیوتری که اینترنت دانشگاه و بقیه مراکز علمی این شهر رو تأمین می کنه. خدااااا بود. از آوردن آمار و ارقام سرورها معذورم، چون جز آه و حسرت چیزی نصیبمون نمی شه!
نظرات 3 + ارسال نظر
حسین حنان 1387/04/07 ساعت 15:55

املو سلام
الان حنان سخت تحت نظر در حال تحصیل هستش. تو امتحان قبلیش نتیجش رو دید و فهمید که آدم بهتره دعوا بشه ولی امتحانشو خوب بده.

آلمان ولی با ترکیه خیلی بد بازی کرد. خبرنگار زد.دی.اف میگفت اصلا انگار نه انگار که این تیم با همین ترکیب چند روز پیش با پرتغال اونقد خوب بازی کرده بود!!! ایشالا دوباره به شرایط آرمانی برمیگردن.

بله. اول علم، بعداً وبلاگ بازی!

حالا فینال چی می شه؟

محمد حسن 1387/04/07 ساعت 21:42

سلام احمد جان
من هم از اینکه ترکیه حذف شد ناراحت شدم. ولی خب یه جورایی بهتر شد چون می تونم تو بازی فینال با تمام وجود برای اسپانیا آرزوی موفقیت کنم( آخه به شدت از آلمان متنفرم).
راستی با حذف ترکیه فعلا پرونده نساجی رو می بندیم ایشالا وقتی اومدی این قضیه تو یه جلسه کارشناسی به صورت کامل بررسی میشه.

سلام.
باختی داداش! اسپانیا واسه تفریح خوبه. مردم می رن اونجا آفتاب بگیرن، همین!

می بینم که تهدیدات من کارگر شد! جلسه کارشناسی هم می ذاریم، کمیته تحقیق و تفحص و هم تشکیل می دیم...

شنیدم پنجشنبه شب جلسه کارشناسی داشتین... شاید هم جلسه تخصصی.

محمد حسن 1387/04/09 ساعت 06:39

آره عزیزم
البته جلسه فوق تخصصی بود .حسابی جات و خالی کردیم

(زودتر بیا تا چند تا جلسه تخصصی داشته باشیم)


در ضمن آلمان عمرا بتونه اسپانیا رو بزنه

من می میرم برای جلسات فوق تخصصی. ولی می ترسم وقتی میام همش تموم شده باشه.

اسپانیا رو هم می زنیم! حالا ببین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد