بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

روز فینال


امروز، روز سرنوشت ِ. خدا رو شکر، به همین خاطر کتابخونه یه کم خلوت شده و واسه آدم سحرخیزی مثل من که هر روز بعد از ناهار (به جای بعد از صبحانه!) داره دنبال میز خالی برای درس خوندن می گرده، جا پیدا می شه.

آفتاب عالم تاب هم به زیبایی های این روز اضافه کرده. فقط حیف که اسلام دست و پای ما را بسته است!

ایشالا در این روز زیبا، با همون روش بازی بیمزه، اسپانیا رو هم درو می کنیم تا برگ زرینی بر دفتر افتخارات فوتبال (و انقلاب اسلامی) اضافه کنیم.

چیزی که من نمی فهمم، اینه که چرا هیچ کس روی تیم آلمان حساب باز نمی کرد؟ این تیم در دو جام جهانی گذشته، دوم و سوم شده. حالا همه می گن خب قهرمان که نشده، پس هنر نکرده.
خیلی عذر می خوام، اما مثلاً تیم هایی مثل هلند تو این چند سال اخیر چه گلی به سر ما زدن که اینقدر تحویلشون می گیریم؟!

بگذریم از این فوتبال. ایشالا پست بعدی، آخرین پست فوتبالی خواهد بود.

یه Add-on به فایرفاکس اضافه کردم که وارد هر سایتی می شم، اون پایین پنجره نشون می ده که سرور اون سایت در چه کشوری هستش. وقتی هم روش کلیک کنم، یه پنجره جدید باز می شه و با استفاده از گوگل مپس، محل دقیق سرور رو نشون می ده.
یه سرور رو که خودم اینجا می شناختم امتحان کردم، دیدم دقیقاً درست می گه. ایشالا بقیه رو هم درست می گه، ما که خبر نداریم.(جالب بود که سرورهای ویکی پدیا در هلند ِ)

خلاصه این شد که به این فکر افتادم:
سرور بیشتر سایت های ایرانی در آمریکا و برخی در کانادا و... هستن. پیش خودم گفتم اگه تحریم اقتصادی به اینجاها بکشه، چی به سر سایت های ایرانی میاد.

البته این یکی هم شبیه مسأله چهار رقمی شدن سال در کامپیوترهاست. از اونجایی که ایران چندان به این تکنولوژی های غربی و شرقی وابسته نبوده و نیست، و به درجه بالایی از خودکفایی رسیده، هیچ مشکلی پیش نیومد و نمیاد.
نظرات 8 + ارسال نظر
محمد رضا 1387/04/09 ساعت 17:25

از کی تا حالا تو اینقدر فوتبالی شدی؟! یادمه همین چند سال پیش الکی طرفداری بایرن مونیخ رو می کردی اما نمی دونستی که دروازبانش الیور کانه!!!!! (به این میگن افشاگری) آخه تو رو چه به فوتبال!
بچسب به همون انفورماتیکت تا سریع تموم شه.
در ضمن نترس. خودم یه جلسه فوق تخصصی برات کنار گذاشتم.

از وقتی تو به سیب زمینی می گفتی دیب دمینی، من هر هفته سر تمرین بایرن بودم، درست پشت دروازه الیور کان!

این تیم آلمان رو هم که می بینی، ما با بکن بائر، ارنج کردیم فرستادیم تو زمین. پوست و گوشت این تیم از بایرن اومده.

آخه جلسه فوق تخصصی به چه درد من می خوره، وقتی همه منافعش به تو می رسه؟! فقط زحمت رانندگیش به من میرسه، اونوقت تو ی تک خور...
نذار افشاگری کنم!

حنان 1387/04/09 ساعت 21:59

سلام

آیییییییییییییییییییییییییییییییی حال کردم باختین:دی

آیییی حال کردم!

من این دور هیچ کدوم از بازیها رو ندیدم!

خودمم باورم نمیشه با اینکه می خواستم ولی هر بار یه چیزی پیش اومد! تو بگو یه دقیقه رو هم ندیدم!!

ولی خداییش حال کردم آلمان باخت! ندید می دونم چه بازیای کشکی و اعصاب خورد کنی داشته :دی (نداشته!؟)

بلاخره این اسپانیایی های بد بختم یه بار به یه جایی رسیدن.

بازم ندید حیف شد هلند حذف شد!
..

همین کلا خوشحالم که تیمت باخت! باور کن:دی

هوووووووووووووووووووووووووووووورررررررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااا:دی :دی

بیخود کردی که حال کردی.

آره والا. این اسپانیایی های بدبخت هم یه بار به یه جایی برسن. ما که بخیل نیستیم.

محمد حسن 1387/04/10 ساعت 10:35

اسپانیا رو حال کردی مهندس!!!؟

آلمان از اولشم تیم نبود

حالا که چی؟ لابد تو هم می خوای بگی از روز اول طرفدار اسپانیا بودی و رو نکرده بودی، هان؟!

منم اومدم سوزک! بدم که دیدم قبلا دوستان این کارو کردن! ها ها ها! پس چی شد این پست آخرت؟ وللل کن هیچی ننویسسس دیگهD;

سوزک چیه؟
پست آخر فوتبالی فردا میاد.

محمدحسین 1387/04/10 ساعت 21:54

احمد جدا چی شد که تیمتون 5-6 تا نخورد؟ نکنه بچه‌ها رفته بودن آفتاب بگیرن؟ :)

زود بیا از جلسه فوق تخصصی علمی-فرهنگی-مذهبی من عقب نمونیا. :)

به به. می بینم که همتون دارین نقشه می کشین واسه تابستون.

حمید 1387/04/11 ساعت 16:20

پیرامون ۲ پست قبل ( پرونده ها )

از نظر ما پرونده ی نساجی هنوز باز است، متاسفانه در حال حاضر هر دو طرف پرونده از ایران خارج شدند و ما از ارتباط بین آنها در خارج از کشور بی خبر هستیم. بنده حاضر هستم در صورت نیاز جزییات این پرونده را فاش کنم.

جناب آقای احمد م هم به جای فرافکنی بهتر است فکری به حال پرونده های خود بکنند !

به به. چه عجب، آقای پالیزبان هم تشریف آوردن!

این آقا هم بدهی های سنگین دارن، چه در بورس، چه در بازار کامپیوتر، و احتمالاً در وام های بانکی.
نذارین من شروع به رو کردن کنم...

امیرو 1387/04/11 ساعت 16:56

سلام

احمد جون قضیه این پرونده چیه ؟ می خوای واسه مدتی کم پیدا شو تا آبا از آسیاب بیفته !!

عجب رویی دارن این آلمانیا !!‌ واسم تو ۳۶۰ نوشتی که خوشحالی می کردن آخه ! راستی اینجا نشون ندادن ! مرکل به بالاک چی گفت ؟ :دی :دی

من که نباید کم پیدا بشم، بقیه هستن که باید بترسن. ندیدی همشون ساکت شدن؟

آخ که من جا موندم که دلتو بسوزونم برای باخت تیم ملیت!! آخی! حالا اشکال نداره شمام نایب قهرمانی رو جشن بگیرین!! راستی همچین میگی ما بخیل نیستیم که انگار در حال بردن بودین! بازی رو ندیدی! آلمان لوله بود!!!!

اینو ببین! اینو ببین!
هلند که لوله نشد؟!
باز خوبه ما از اسپانیا باختیم. شما رو کی حذف کرد؟ روسیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد