بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

ضربه روحی


سلام دوستان.


همین الآن یه ضربه روحی بهم خورده که می خواستم به خاطرش اینجا رو موقتاً تعطیل کنم. البته ناراحت نباشید، وضع درسی خوبه.

اتفاقاً بعد از همین ضربه روحی یه سری هم به سایت نمره ها زدم، دیدم دو تا نمره جدید اومده. فعلاً از چهار تا درس، سه تاش اومده که هر سه تا رو پاس شدم. یکیشون بد نمره داده، اما به دَرَک! دیگه بعد از چند سال، پوست ما کلفت شده.


ضربه روحی رو بی خیال، ایرون رو عشق است! آب و جارو کنین، چون النظافه من الایمان!


امروز صبح به خاطر یه کار کوچیک مجبور شدم بیام گوتینگن. الآن هم نشستم تو دانشگاه، بیکار. چون ادارات تعطیلن، آخه اینجا هم وقت نماز و ناهار دارن!

می گن آسمون همه جا آبی ِ...


خلاصه که یادداشت همراهم نیست، واسه همین باید فی البداهه شما خوانندگان محترم رو سرگرم کنم.


این چین چه می کنه در المپیک! واقعاً داره روی ایران رو کم می کنه!!
ماشاالله تعداد مدالهاشون هر ساعت زیاد می شه. من فکر کنم اینا یواشکی موقع تقسیم مدال ها، واسه خودشون کمیسیون برمی دارن!


من بالاخره نفهمیدم، بیام ایرون یا اینجا سیاسی بنویسم؟!


نظرات 4 + ارسال نظر
محمد حسن 1387/05/24 ساعت 15:49

حتما ضربه روحی به خاطر این بود که نساجی اومده ایران اما تو آلمان موندی :دی

من به عنوان مهندس صنایع آرزو دارم که رونق صنایع مختلف رو در ایران ببینم. اما شماها کاری کردین که هیچ گاه پام رو در هیچ کارخانه نساجی، اعم از ریسندگی تا فرش ماشینی، نخواهم گذاشت!

بی نام و نشان 1387/05/24 ساعت 21:59

سلام احمد جان
ضربه روحیت احتمالا به خاطر مسائل عاطفیه ! ( چشم بسته غیب می گم)
محمد رضا هم نیستم !
ببینم با ۵ تا سوال کی تونی بفهمی من کی ام یا نه ! D: مسابقه ۵ سوالی .....
اگه دوست داشتی هر روز یه سئوال بپرس ....

این عباس ِ!

امیرو 1387/05/25 ساعت 04:52

سلام

چـــــــــــــــــــــــــــی شده !؟ چـــــــــــــــی میگی ؟! ضربه روحی واسه چی !؟ از دست تو چیکار کنم من !

آب و جارو کنیم که چی !؟

علیک.

چیزی نشده. خدا رو شکر، نه به جون خورده، نه به پول! برنامه ی تابستونم که برات تعریف کردم، به هم خورده. اما اشکال نداره.

تو آب و جارو نکن، می زنی یه چیزی رو خراب می کنی! کار می ذاری رو دست مادرت...

اوه اوه اوه این بچه سوسولا چه ضربه های روحی می خورنD: گربه تون سرما خورده فکر کردم:)))))

چی فکر کردی، ما حتی به گربه ها هم اهمیت می دیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد