بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

چشم حسود


چشم خوردیم. همین. اصلاً دلیلش همینه. حکماً چشم خوردیم. از بس که نوشتم و تعریف کردم از خوش گذشتن سفر، از راحتی اینجا، از پاس شدن امتحانات و...

اون از داش حسین و حنان که زدن بهشون و ماشینشون فِرت شد، اینم از من که همچین گردنم چاییده که باید چای رو تا نصفه بخورم، سرم رو نمی تونم بالاتر بگیرم.


اصلش باید دیشب آپ می کردم، اما از درد چهارچنگولی موندم. چشم خوردیم آقا...

تازه باید قسمت اول سمینار این ترم رو هم تا صبح فردا ایمیل کنم واسه یارو. عجب گرفتاری شدیم...


کلاس های ترم جدید از دوشنبه ی آینده شروع می شه. بنابراین فعلاً بر ِ دل خانواده تشریف داریم.


دیروز دوباره خرید جهیزیه داشتیم، واسه خودم! چون این دفعه داشتم بلندمدت تر برنامه ریزی می کردم، از هر جنس دو تا خریدم! از ما گفتن بود...


پرسیدند که آیا اس ام اس های تبریک عید فطر به دست ما رسید یا نه. از همه کسانی که تلاش کردند تشکر می کنم و خواهش می کنم در اعیاد بعدی خودتون رو به زحمت نندازید. معمولاً در مناسبت ها اس ام اس نمی رسه، اما مخابرات پولش رو قطعاً می گیره! در مواقع عادی بهتره.


دیروز دم غروب، عکاس دور دریاچه زیاد بود، من هم جوگیر شدم که عکس هنری بگیرم. فکر کنم همین موقع بود که سوز خورد به گردنم. این یکیش بود.


برم یه اسفندی دود کنم...


نظرات 4 + ارسال نظر
حنان 1387/07/14 ساعت 22:45

سلام خدا بد نده...؟اتفاقا منم گردنم گرفته بود رفتم دکتر یک قرص داد؛خوردم بهتر شدم...به نظر من هم چشم خوردیم حالا امیدوارم خدا سومیشو به خیر کنه...راستی شنیدم دوباره در حال جاهاز گیری هستین...شما هم مواظب خودتون باشین خوش بگذره...

جهیزیه خَرون، جاتون خالی. هر دفعه رفتیم، شماها نبودین اینجا

آقا عجب آبی پررنگی داره این عکسه! فیلترش کردی؟!

فیلتر چیه من بلد نیستم. خودش آبیه. آبیش توجه منم جلب کرد، قشنگ شده.

ای بابا ! چشم این شعبون بوده غلط نکنم! اون چایی نصفه خوردن از همه دردناک تره، خدا صبرت بده!

امروز بهتر شدم، خدا رو شکر. شعبون؟

آقا این قرمز ِ جگر سوز ِ پایین عکس هایت را حذف کن
تنگیده است بر حس و حال ِ آبی-غروب-شب-چراغ-دریاچه-احمد ِ خوب ِ عکست
نکن همچین
چه فرق می کند که ۸ ِ ۵ ِ ۲۰۰۹ باشد یا ۵ ِ ۸ ِ ۲۰۰۷ ؟
عکس را عشق است
مخصوصا وقتی یکهو به ای میل بنده سرازیر شود از ای میل شما
عینهو بچه ای که از دهان لک لکی
مرا ممنون کردی تو پسر ...
من تمام شب . شهلای من کجایی گوش داده و بسیار گشتیده ام
دستت درست

راست می گی، انگار حذفش کنیم بهتره. اما متأسفانه عکس هایی که در پست های بعدی می بینین، همه رو تا قبل از امروز گرفتم.

خوشحالم که در این شب ِ فقط شهلای من کجایی، به نیکی یاد ما کردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد