بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

عذر تأخیر


با سلام خدمت منتظران.


راستش وقتی چند روز آپ نمی کنم، دچار عذاب وجدان میشم. اما باور کنید همین الآن هم به سختی فرصت کردم که سر بزنم. انگار اون بار که درس های این ترم رو توضیح دادم، سمینار رو یادم رفت بگم. آره، اینم یه بدبختی دیگه در این ترم. راستش من بقیه ی درس ها رو بدبختی نمی دونم، بلکه بهشون علاقه هم پیدا کردم، اما این تحقیق نوشتن از بچگی هم کار ما نبود!

نگفتم این آخرش می مونه واسه شب آخر؟!


راستی یادم باشه یه پست دیگه در مورد درس ها بنویسم، و بگم که کدوم درس ها رو حذف کردم و کدوم ها رو هنوز دنبال می کنم.


باز هم ببخشید، از بابت پست های نامرتب.

سوژه و عکس و خبر و کاریکاتور و اعلامیه و... به اندازه کافی برای پر کردن اینجا دارم، اما کو آن طلای عمر...


نظرات 1 + ارسال نظر

حالا ببین، تا دیروز می گفت عزای نظارت بر بانک ها، و کنترل و سازمان داریم، حالا بهونه ی سمینار میاره:))

این جمله رو من قبلاً جایی نخوندم؟!

نظارت بر بانک ها و کنترل و سازمان و... همه رو حذف کردم، اما سمینار سر جاش هست!
حالا وایسا تو پست بعدی نشونت می دم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد