بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

زنده ام


من زنده ام! اما زیر برف گیر کردم، نمی تونم آپ کنم. ایشالا پنجشنبه شب توضیح می دم.


نظرات 5 + ارسال نظر
محمد حسن 1387/09/06 ساعت 19:11

اگه یه شب حرف نزنی کسی نمیگه لالی :دی

در ضمن با جماعت کفار برف بازی هم نکن

به خدا هفت شب شد!

آخ جون برف :) خوش به حااااالت

پست بعدی عکس هاشو می ذارم

محمد حسن 1387/09/07 ساعت 12:42

انگار واقعاْ تو برف گیر کردی

حاجی

حاجی

حاجی کجایی

حاجی کجایی که سیدتو کشتن :((

امشب میام تعریف می کنم.

امیرو 1387/09/08 ساعت 07:39

الوووووو!

زنده ای؟! صدا به زیر برف میرسه؟!

جیره غذایی نمی خوای بفرستم برات!؟ :دی

غلط کردم، ایشالا فردا شب آپ می کنم.

حنان 1387/09/09 ساعت 21:08

به یکی میگه امشب تعریف می کنم
به یکی میگه فردا آپ می کنم.

خود آی کیو فقط یه راه ارتباطی هست؟ با اون چت می کنه ولی برای این یکی تو وبلاگ می نویسه! :دی

خب سرم شلوغ بود قاطی کردم دیگه. گیر نده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد