بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

دامین ها را زیر بالش خود مخفی کنید!


فکر کردم تا بقیه ی دامین های سایت هم از دست نرفته، این شعر رو یادداشت کنم تا یادم نره.


گل زرد و گل زرد و گل زرد

          بیا تا با هم بنالیم از سر درد


عنان تا در کف نامردمان هست

          ستم با مرد خواهد کرد نامرد


نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
وبلاگ قشنگی دارین
ممنون می شم اگه شما هم یه سری به من بزنین
با آرزوی شادی برای شما

ای بابا، آخه چه کاریه، زحمت می شه ... مزاحم نمی شیم

حمید 1387/12/14 ساعت 22:22

خیلی مخلصیم حاجی !

ما بیشتر. بالاخره گرفتی که چرا هر روز یادت میفتم؟!

امیزو 1387/12/14 ساعت 22:58

ببین! مثکه من اطلاعاتم کمه! همراه اول نمیاره، ایرانسل میاره! حالا اطلاعاتم رو کامل می کنم، خبر می دم!

یعنی بلاگ اسکای رو، یا همه ی وبلاگ ها رو؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد