بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

خواب


آقا بدجوری همه جا ساکت شده. کجایین شماها؟ کجا رفتین تعطیلات؟ کسی حال نداره آپ کنه، کسی حال نداره میل بزنه، تازه اگر هم کسی چیزی بگه، کسی حال نداره جواب بده!



ما که عیدی مون رو از مایکروسافت گرفتیم. همین جور که ویستا شب تا صبح و صبح تا شب آپدیت می شد، یهو دیدیم ویندوز پاوِرشِل افتاد وسط ویندوز ما!

قراره مثل خط فرمان لینوکس و یونیکس عمل کنه تا این انفورماتیکی ها هی نزنن تو سر ما! (گرچه خودم هم همزمان هر دو سیستم رو استفاده می کنم)



این روزها توهم ازدواج دارم!

به مناسبت عید نوروز، با کلی آدم سلام و علیک داشتیم و تبریک سال نو. همیشه هم بعد از تبریک عید بهم می گفتن:

ایشالا امسال عروسی شما!

شما چرا مجردی؟!

شما وقتت شده!

خودم برات پیدا می کنم!

...

(بسیاری موارد سانسور شد)


خلاصه صبح که از خواب بیدار می شم، دارم دنبال یکی دور و برم می گردم...!



دیگه اینکه سند علمی پیدا کردم که اینقدر تو سر ما جوون ها نزنن. این پدر و مادرها همش گیر می دن که چرا زیاد می خوابین. خب بدین این مطلب رو بخونن، تا بفهمن که این خوابیدن ها اقتضای سن ماست!


نظرات 2 + ارسال نظر
امیرو 1388/01/05 ساعت 08:21

ما فعلا تهرانیم، اما ایشالا میریم شمال. در مورد کم پیدا بودن هم توضیح میدم تو بلاگ.

اینو ببین!
http://mannews.blogfa.com/post-349.aspx
کامنت ها رو هم ببین!

والا به ما هم میگن! بابا هر کاری دلمون بخواد می کنیم دیگه، چیکار دارن این همه به کار ما :دی

آخ آخ شمال...

تبلیغ می ذاری اینجا؟!

شما که حتماً باید ازدواج کنی، مگه کلاً چند تا از ما مهندس شدن؟!

حسین 1388/01/06 ساعت 21:46

خلاصه صبح که از خواب بیدار می شم، دارم دنبال یکی دور و برم می گردم...!
خیلی قشنگ بود داش احمد خان ! D:

قربون دادا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد