بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

سیزده به در، با تأخیر


سلام.


من هم بالاخره موفق شدم دیروز جمعه، مصادف با 14ام فروردین ماه، سنت حسنه ی سیزده به در رو با تأخیر به جا بیارم و با تاخیر بیشتر، اون رو اعلام کنم. اتفاقاً جای شما خالی، هوای جمعه هم آفتابی بود، مردم با ما همراه شده بودن. ایناها.

انگار خیلی وقت بود عکس نذاشته بودم، قیافه ام کلاً عوض شده، ها؟! نشناختین.


با اجازه، می خوام باز هم از انفورماتیک بنویسم، اما این بار از سرگرمی های کامپیوتری.

تا حالا به بازی تِتریس دفت کرده اید؟ به نظر ساده میاد. اینجا هم می تونین راحت و مجانی بازی کنین (اتفاقاً خودم هم طرفدار وب افزار هستم، به جای نرم افزار).

این بازی سال 85 میلادی توسط یه برنامه نویس روس ابداع شده و تا چند سال بعد از اون، غرب و شرق داشتن سرش دعوا می کردند. گویا از عوامل سقوط شرکت معروف آتاری هم سرمایه گذاری در اون، و بعد سلب امتیازش بوده.


جداً پیشنهاد می کنم که یه مقدار فکر خودتون رو باهاش درگیر کنین. برای من لذت بخش بود. اما مهمتر از اون، سادگی این بازی، در عین هیجان انگیز بودنش هست. منظورم سادگی نوشتن این برنامه هستش. نوشتن اون، جزو سؤال های کلاسیک امتحانات برنامه نویسی حساب می شه.

اگر اهل برنامه نویسی هستید و از این بازی خوشتون اومد، سعی کنید برنامه اش رو بنویسید، تمرین خوبیه.


نظرات 2 + ارسال نظر
حسین 1388/01/18 ساعت 20:52

سلام داش احمد
خیلی خوشحال شدم عکستو دیدم.
هپی نیو یر ! ( اگه تونستی بخونی) :دی

تنکیو وری ماچ!
اند
هپی ورلد هلث دی!

حسین 1388/01/19 ساعت 18:32

اثلا اگه تونثتی بگی من کی ام ؟ کدوم حصین ام ؟
یه مدت بهم می گفطی اباس :دی

بی سواد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد