بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

بادها، ابر عبیرآمیز را... ابر، باران حاصلخیز را

این حقیقت است که از دل برود، هر آنکه از دیده رود

ادای بالاترین


     ای دوست بیا تا غم فردا نخوریم ،،، این یک دم عمر را غنیمت شمریم


     فردا که از این دیر کهن درگذریم ،،، با هفتاد هزارسالگان درگذریم (خیام)


آره داداش، زیاد غصه ی این دنیا رو نخور.

شخصاً دارم ایمان میارم که هیچ جای دنیا بهشت نیست...



ببین، این که می گن باید شرایط ازدواج جوون ها رو فراهم کرد، واسه همینه. واسه اینه یه جوون اینطور به دست و پا زدن نیفته (الآن دارم فاصله ی بین انگشت شست و انگشت اشاره رو گاز می گیرم!).

اتفاقاً امشب داشتم با آمریکا چت می کردم (اونم LA!! گفتم که پُز بدم!) و یه قولی هم در همین زمینه دادم. احمد سر ِ حرفش می ایسته!



این پست هم جالب بود. فیلمش که خیلی قشنگ بود، یک فیلم مستند از تهران، سال 1358 (فکر نمی کردم همچین چیزی وجود داشته باشه) اما بحثی که بعد از فیلم نوشته هم جالب ِ.

این اولین بار بود که نتونستم یه فیلم رو از یه صفحه اینترنت دانلود کنم، هنوز باهاش درگیرم...


نظرات 5 + ارسال نظر
امیرو 1388/02/06 ساعت 07:43

آقا شوما چه با کلاسین!! :دی

چه قولی دادی؟! می دونم! حتما بهش قول دادی که هر جور شده منو زن بدین، درسته؟!

راستی، دیشب در مورد بالاترین هم صحبت کردین؟ یادت باشه اگه سوالی داری ازش بپرسی!

بودیم.

اگه بلد بودیم که اول یه فکری واسه خودمون می کردیم!

باز تو گوش وایسادی؟!

امیرو 1388/02/06 ساعت 18:38

گوش وای نستادم! اینا از برکت فیس بوکه، داشت یه سمیناری رو اتند می کرد در مورد همین بود!

قضیه این چیز چیه نوشتی تو نظرات؟!

من که نمی دونم یعنی چی، به هر حال تو فیس بوک گوش وایسادی دیگه.

چیز چیه؟ من هوش و حواس درست و حسابی ندارم، یادم می ره

بعدشم اینقدر سریع جواب نده، بذار من بهت برسم باباجون!

حنان 1388/02/06 ساعت 19:29

آقا نگران نباش. فعلا همون ۱۸ ساله ها رای میدن... فیلمتم باحال بود... دستت درست.

میگم جواب این چیز کیه رو بده! اگه یادت رفته یه سر بیا اونور در گوشت می گم

بله خب. کاش پیش بینی عکس العمل مجلس رو هم همون موقع می کردم!

آهان، فهمیدم، یعنی تو نمی دونی؟! اومدم

[ بدون نام ] 1388/02/06 ساعت 19:42

هان آخرش تونستی دانلود کنی؟ چیزی نبود که ۱۱۰ مگ بیشتر نبود! نکنه اونجا سرعت اینترنتتون کمه؟ :دی
بگم براتون از امارات یه کابل بکشن؟ :دی

خیر، مشکلم اینه که فایل مربوطه رو پیدا نمی کردم.

حنان 1388/02/06 ساعت 22:55

تو که دیگه کلی کامپیوتری شدی و وبسایت استاد دانشگاه طراحی کردی و اینا :دی
از توی سورسش میشه فهمید به کجا لینک داده...
اگه هنوز پیدا نکردی:

http://blip.tv/file/get/IranNegah-teh775.flv

ایول.
ماشالا شماها فرصت نمی دین. شاید هم این وقت ها واسه شما وقتی حساب نمی شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد